  • 1. Data: 2021-07-19 08:21:59
    Temat: autoDNA historia gofno warte
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Chciałem sobie sprawdzić historię, opel wystawiony na otomoto, z włoch,

    Zapłaciłem te 42zł i co dostaje????

    Wszystkie wpisy i zdjęcia w raporcie są jak z aukcji na otomoto czyli
    wynika że wszelkie ślady są wprowadzone przez sprowadzającego samochód!!!!

    chuja to warte, robienie ludzi w balona

    W0L0XEP08G6083960

  • 2. Data: 2021-07-19 11:41:15
    Temat: Re: autoDNA historia gofno warte
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/07/2021 07:21, Peter wrote:
> [...]
    >
    > Wszystkie wpisy i zdjęcia w raporcie są jak z aukcji na otomoto czyli
    > wynika że wszelkie ślady są wprowadzone przez sprowadzającego samochód!!!!

    Bo historii musisz szukac w kraju pochodzenia, a nie w prywatnej firmie
    krzak w republice bananowej jaka jest Polska. Chociaz kiedys czytalem,
    ze auto powiedzmy z Wloch jest rejestrowane czy tam ma zakladana ksiazke
    serwisowa w jakims innym kraju i handlarz sprzedaje je jako pochadzce z
    tego ostatniego kraju. Szczegolnie jak ma cos do ukrycia.

  • 3. Data: 2021-07-21 22:18:54
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 19 Jul 2021 08:21:59 +0200, Peter <p...@o...pl> wrote:

    >chuja to warte, robienie ludzi w balona

    Jakbyś wpadł na pomysł sprawdzenia w carvertical to uprzedzam, że też
    jest gówno warte :)

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17