  • 1. Data: 2021-07-21 14:11:20
    Temat: Słyszę głosy
    Od: ii <i...@o...invalid>

    No ... jadąc Twizy słyszę głosy z zewnątrz. I tak sobie jechałem po
    parkingu niespieszno i usłyszałem że ktoś krzyczy a za moment dziecko
    przebiegło mi tak, że oczywiście nie byłbym w stanie zahamować gdyby np
    zatrzymało się. Widzę dokąd biegło. Zaparkowałem, rodzice jakby
    niewzruszeni.

  • 2. Data: 2021-07-21 14:20:59
    Temat: Re: Słyszę głosy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-21 o 14:11, ii pisze:
> [...]
    > przebiegło mi tak, że oczywiście nie byłbym w stanie zahamować gdyby
    > np zatrzymało się. Widzę dokąd biegło. Zaparkowałem, rodzice jakby

    Nie masz się czym chwalić.

  • 3. Data: 2021-07-21 15:15:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.07.2021 o 14:20, Uzytkownik pisze:

    > Nie masz się czym chwalić.

    Ty też.

  • 4. Data: 2021-07-21 15:25:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/07/2021 13:11, ii wrote:
> [...]
    > przebiegło mi tak, że oczywiście nie byłbym w stanie zahamować gdyby np
    > zatrzymało się. Widzę dokąd biegło. Zaparkowałem, rodzice jakby

    Ja raz u mlodej pod szkola na parkingu cofalem ale, ze mam w samochod z
    drzwiami i szybami to nic nie slyszalem na szczescie w pore zauwazylem
    dzieciaka w kamerze cofania i nawet gdyby sie zatrzymal to bym wyhamowal.

    Takze, jezdzac pojazdem dla niepelnosprawnych musisz sie liczyc z
    pewnymi niedogodnosciami. Kup sobie moze Zoe to ci bedzie latwiej.

  • 5. Data: 2021-07-21 20:32:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sd977h$9pv$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    > samochod z drzwiami i szybami to nic nie slyszalem na szczescie w
    > pore zauwazylem dzieciaka w kamerze cofania i nawet gdyby sie

    Cofając zachodziłem lewym przodem na przejazd dwukołowców
    i szyby były otwarte i słyszę łeeeeee łeee facet na takim rowerze z
    grubymi kołami ledwo wyrobił odbić. Jobów mi wsadził.

    Taki niby poważny facet przed 60 a kaleką chce zostać tylko dla
    wątpliwej przyjemności ubijania prostaty.

    Ciągle się waham jeździć w Londynie. Wszyscy mi znani rowerzyści
    mieli wypadki.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    chcesz zostać kaleką kup sobie rower.

  • 6. Data: 2021-07-21 20:50:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.07.2021 o 15:25, K pisze:

> [...]
    >
    > Takze, jezdzac pojazdem dla niepelnosprawnych musisz sie liczyc z
    > pewnymi niedogodnosciami. Kup sobie moze Zoe to ci bedzie latwiej.

    Bo cofanie jest najważniejsze. W rozwoju.

  • 7. Data: 2021-07-22 10:05:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/07/2021 19:50, ii wrote:

    > Bo cofanie jest najważniejsze. W rozwoju.

    A to moze dlatego miewasz takie sytuacje.

  • 8. Data: 2021-07-22 11:37:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 10:05, K pisze:

    > A to moze dlatego miewasz takie sytuacje.

    Że zwykle jadę do przodu a nie tak jak Ty do tyłu?

  • 9. Data: 2021-07-22 12:10:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/07/2021 10:37, ii wrote:

    > Że zwykle jadę do przodu a nie tak jak Ty do tyłu?

    ze sie cofasz w rozwoju.

  • 10. Data: 2021-07-22 13:02:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.07.2021 o 12:10, K pisze:

    > ze sie cofasz w rozwoju.

    W rozwoju to chyba Ty skoro nagle na drogach wyrastają Ci samochody dla
    niepełnosprawnych.