  • 1. Data: 2021-07-17 16:46:09
    Temat: info 1kg akumulatora 2zł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    1kg akumulatora 2zł

    Sprzedałem swoje wszystkie na złom, oprócz jednego który robi za
    przycisk.

    Wagę to cfaniaczki mają "podregulowaną" bo łazienkowa pokazała dla 66Ah
    17kg a u nich 16kg. Teraz jeśli kaucja jest 35zł to sprzedaż dużych się
    opłaca. Małych nie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2021-07-17 18:35:22
    Temat: Re: info 1kg akumulatora 2zł
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

> [...]

    > przycisk.

    > Wagę to cfaniaczki mają "podregulowaną" bo łazienkowa pokazała dla 66Ah

    Się rozładował, zanim dowiozłeś.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-07-17 21:25:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 17.07.2021 16:46 you wrote:

    > Wagę to cfaniaczki mają "podregulowaną" bo łazienkowa pokazała dla
    > 66Ah 17kg a u nich 16kg. Teraz jeśli kaucja jest 35zł to sprzedaż
    > dużych się opłaca. Małych nie.

    A ta twoja łazienkowa to ma aktualne badania techniczne?

    --
    Pete

  • 4. Data: 2021-07-18 13:50:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60f32ebd$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > A ta twoja łazienkowa to ma aktualne badania techniczne?

    Łazienkowa to pokazuje dokładnie tyle samo co inne
    i niestety nie zaniża choćbym chciał ;)

    W Polsce wiekszość mieszkańców to kurwy, oszusci i złodzieje.
    Pieniądz generuje się na wyjebaniu rodaka a nie np z produkcji.
    Przyzwyczaiłem się.

    Jeszcze chuj na 35.6kg mówi, że to będzie 35kg.
    Złotówka piechotą nie chodzi nie?

    Pete od dawna masz zepsute kodowanie imho.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    #DieselDobryDoTraktora

  • 5. Data: 2021-07-18 14:24:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 18.07.2021 13:50 you wrote:

    > in <news:60f32ebd$0$523$65785112@news.neostrada.pl> user Pete pisze
    > tak:
    > Łazienkowa to pokazuje dokładnie tyle samo co inne i niestety nie
    > zaniża choćbym chciał ;)

    A kto tu mówi o zaniżaniu? :-)

    > W Polsce wiekszość mieszkańców to kurwy, oszusci i złodzieje.
    > Pieniądz generuje się na wyjebaniu rodaka a nie np z produkcji.
    > Przyzwyczaiłem się.

    Czyżby marzył ci się komunizm? Tak nie ma własności prywatnej więc siłą
    rzeczy nie da się oszukać rodaka.

    > Jeszcze chuj na 35.6kg mówi, że to będzie 35kg. Złotówka piechotą
    > nie chodzi nie?

    Trzeba było nalać parafiny ;)

    > Pete od dawna masz zepsute kodowanie imho.

    A w czym? Ja tam widzę deklaracje i nawet pl znaczki mi odpowiadają.
    Również imho.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2021-07-18 14:26:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-18 o 13:50, PiteR pisze:
    > in <news:60f32ebd$0$523$65785112@news.neostrada.pl>

    > Łazienkowa to pokazuje dokładnie tyle samo co inne
    > i niestety nie zaniża choćbym chciał ;)

    Jak rozumiem jest systematycznie legalizowana lub choćby tylko
    wzorcowana - minimum raz do roku?

    Poza tym, jaką klasę dokładności ma ta waga?

> [...]
    > Przyzwyczaiłem się.
    >
    > Jeszcze chuj na 35.6kg mówi, że to będzie 35kg.

    Widzisz i to jest wina takich jak Ty. Jesteś uczciwy i nie chcesz
    otworzyć takiego punktu skupu akumulatorów.

    Z wielką przyjemnością chodziliby rodacy do tak uczciwego człowieka.
    Przez to takie k... , oszuści i złodzieje nie mając konkurencji
    uczciwych, okradają rodaków.

  • 7. Data: 2021-07-18 22:13:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60f42b87$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > Czyżby marzył ci się komunizm? Tak nie ma własno?ci prywatnej więc
    > sił? rzeczy nie da się oszukać rodaka.

    Marzy mi się żeby było jak na zachodzie.
    Żeby nie być ciągle czujnym i spiętym.

    > A w czym? Ja tam widzę deklaracje i nawet pl znaczki mi odpowiadają

    Twoja deklaracja:

    a powinna być taka:

    imho prawilna deklaracja ma myślnik iso-8859-2 a nie ISO_8859-2
    Pewnie przez to mój program głupieje i wywala error.

    a jak to wygląda kiedy mi odpowiesz w utf?

    EUR znak euro

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2021-07-18 22:22:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60f41df3$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > Widzisz i to jest wina takich jak Ty. Jesteś uczciwy i nie chcesz
    > otworzyć takiego punktu skupu akumulatorów.

    Nigdy w życiu nie chciałem mieć działalności i firmy.
    Lubię etat.

    Chyba, że w Anglii coś mi strzeli w beret i otworzę serwis dywanów
    (również latających ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 9. Data: 2021-07-19 11:27:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przycisk.

    >Wagę to cfaniaczki mają "podregulowaną" bo łazienkowa pokazała dla

    Taa, bo twoja lazienkowa to pewnie wzorcowana w GUM czy choc
    kalibrowana samodzielnie niedawno.

    >Teraz jeśli kaucja jest 35zł to sprzedaż dużych się opłaca. Małych
    >nie.

    A gdzie ten zlom?

    Za pare zl to sie chyba jechac nie oplaca ... ale zalega mi pare i
    jeszcze troche malutkich ...

    J.

  • 10. Data: 2021-07-19 15:28:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a jak to wygląda kiedy mi odpowiesz w utf?
    >
    > EUR znak euro

    thunderbird: czytam was obu poprawnie
    zażółć gęśłą jaźń
    jestem na unicode