  • 1. Data: 2010-01-21 04:26:12
    Temat: wersje Toyoty Land Cruiser
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Szukam zestawienia modeli Landruiserow, tak zeby w miare czytelnie podane
    bylo oznaczenie, infromacje o zawieszeniu, dyferencjalach, blokadach i
    silnikach.

    Na wikipedii cos jest, ale nie wiem, na ile to kompletne i dokladne.

    Ktos moze zna?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-01-21 08:36:50
    Temat: Re: wersje Toyoty Land Cruiser
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Sprobuj tutaj: http://www.tlc4x4.com

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 3. Data: 2010-01-21 13:09:11
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > silnikach.
    >
    > Na wikipedii cos jest, ale nie wiem, na ile to kompletne i dokladne.

    ----

    Polskie forum TLC

    pzdr. macko

  • 4. Data: 2010-01-21 15:10:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 13:09:11 +0100, macko napisał(a):

    > Polskie forum TLC

    O, to to. Dziekuje.

  • 5. Data: 2010-01-21 16:54:46
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > O, to to. Dziekuje.

    W grudniowym auto świecie 4x4 był spory artykuł na ten temat.

    --
    pozdrawiam
    kml