  • 21. Data: 2020-05-19 12:43:47
    Temat: Re: Operator VOIP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Włoch też nie ma?

    Jest nawet austriackie gadanie!

    Jarek

    --
    Jest Lądek, Lądek Zdrój.

  • 22. Data: 2020-05-19 12:50:26
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-05-19 o 11:14, collie pisze:

    > Nie ma takiego języka (podobnie jak nie ma
    > języka austriackiego). Holandii też nie ma.

    A co, Holandię zalało jednak?
    Przez te Covid to człowiek do tyłu z wiadomosciami...
    A pewnie języka wybrzeżakościsłoniowskiego tez nie ma?
    To po jakiemu gada iworyjczyk, po francusku może? ;)

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2020-05-19 14:02:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.05.2020 o 12:50, viktorius pisze:

    > A co, Holandię zalało jednak?
    > Przez te Covid to człowiek do tyłu z wiadomosciami...
    > A pewnie języka wybrzeżakościsłoniowskiego tez nie ma?
    > To po jakiemu gada iworyjczyk, po francusku może? ;)

    I Niemiec też nie ma.

    MJ

  • 24. Data: 2020-05-19 17:11:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.05.2020 o 12:50, viktorius pisze:

    > To po jakiemu gada iworyjczyk, po francusku może? ;)

    Po kreolsku.

    https://www.youtube.com/watch?v=CXyRVRbvFZg

  • 25. Data: 2020-05-21 00:03:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > "Smok Eustachy" 5eb877c2$0$520$6...@n...neostrada.pl

    ka-voip-dlna-3xusb-print-6499875805

    > Cóż męczącego tam znalazłeś?

    A wg instrukcji trzeba ustawić najpierw net czyli ppp0e
    A potem konfiguracja voipa.

  • 26. Data: 2020-05-23 01:22:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "collie" 5ec3a37f$0$517$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma takiego języka (podobnie jak nie ma
    > języka austriackiego). Holandii też nie ma.

    Będąc dzieckiem z trudem łapałem, o co chadza,
    gdy mówiono 'Holandia' -- z czasem pogodziłem
    się z tym, że to nie Niderlandy?... Miałemże
    inne wyjście?...

    Niderlandy, Denmark...

    Ludzkość ;) (z Niderlandów właśnie) dookoła mnie
    mówiła -- Niderlandy... Później Polacy uczyli mnie
    że to Holonadia... Dania, Grenlandia...

    Tłumaczyli, że Greenlandia była po prostu zielona,
    gdy ją odkryto, nie biała... ;) [pewnie pod białą pokrywą]

    Zapamiętałem Niderlandczyków jako ludzi: pogodnych,
    wesołych, usłużnych, niezdatnych do kłótni...
    Nie to co znani tu i ówdzie 'first ro figTH'...
    https://www.o2.pl/artykul/poland-first-to-figth-komp
    romitujaca-wpadka-ipn-na-banerze-tlumaczenie-instytu
    tu-zaskakuje-6291739958855297a

    Byli na wyciągnięcie ręki, jeździli z makabrycznie długimi przyczepami...

    Obok Niemców i Austriaków -- jedni z najbogatszych na kempingach...

    Raz za razem zauważałem: ,,to ci, którzy przegrali wojnę'', widząc
    przesadnie wypasionych Niemców czy Austriaków... Aż złościłem
    ludzi, bo tłumaczyli mi, że Austriacy nie wywołali wojny...

    -=-

    Jako dziecko koniecznie chciałem zobaczyć Niderlandy z bliska...

    --