  • 1. Data: 2012-07-28 22:36:07
    Temat: Sobota
    Od: "Hubert" <n...@m...com>

    Sobota, po pracy. Paula przygotowała jak zwykle pyszny obiad. Zjadłem
    powoli, delektowałem się. Po głowie chodzi jedno - nie latałem już ze dwa
    tygodnie, kurwesko długo jak na mnie. Schodzę do garażu, On patrzy na mnie.
    Jest półmrok, na tle agresywnej sylwetki motocykla majestatycznie błyszczy
    znaczek "S" na obudowie zbiornika paliwa. Kocham ten widok i wiem, że za
    chwilę dostąpię zaszczytu ujeżdżania tego monstrum. Sprawdzam checklistę:
    łańcuch, ciśnienie w oponach, światła, olej. Spoglądam na tył i już wiem, że
    Pan Yoshimura opowie mi kolejną wspaniałą bajkę...

    Na zewnątrz 34 st. Celsjusza. Mimo to jak zawsze zakładam skóry, kominiarkę,
    chustę - rytuał. Stacyjka na ON, wita mnie fabryczna grafika oraz szaleństwo
    wskazówki obrotomierza. Prawym kciukiem decyduję o wybudzeniu ze snu 184 KM.
    Do moich uszu dociera fantastyczny basowy dźwięk rzędowej czwórki. Zakładam
    kask, zrobiło sie ciszej, niepotrzebnie ciszej. Zanim wyjadę trzeba jeszcze
    przytrzymać psy. Paula bierze je na smycz. Gdyby tylko wiedziała co będzie
    się działo...Nie wiem dlaczego Jej to robię, Jej i rodzinie. Za to doskonale
    wiem dlaczego to robię sobie. Jedynka lekko wskakuje, dwa, trzy - spokojnie
    rozgrzewam silnik na dojeźdźie do krajówki. Już jestem. Czarny, gorący,
    równy asfalt - ogień. Zastanawiające jak szybko na liczniku pojawiają się
    cyfry nie mające nic wspólnego z prawem o ruchu drogowym. Początkowo gorąco,
    teraz robi się idealnie. Wiatr dociera we wszystkie zakamarki bosko chłodząc
    ciało. Wyjeżdżając z miasta widzę "narkomana", kufry, tankbag, mapa w
    rękach. Zatrzymuję się, podchodzę. Obcokrajowiec. Chętnie pomagam, akurat
    jest w mojej "trasie". Follow me i jedziemy. Znalazłem po drodze poszukiwany
    hotel, żegnamy się uniesioną dłonią. Trzymaj się - miłego wypoczynku.
    Zostałem sam, tak jak lubię. Obwodnica. Kompletny brak wiatru, idealne
    warunki powodują przekroczenie prędkości dźwięku razy dwa i nadal rośnie.
    Nirvana. Lekkie pochylenie, żadnej owiewki, walka z wiatrem i z własnym
    karkiem. Jest przepysznie. Zakręty pokonywane ostatnio przy 90 teraz idą
    przy 130 i wiem, że dam radę szybciej i w większym złożenu. To chore ale
    silniejsze ode mnie. Zapędy Isle of Mann TT studzi wjazd do miasta. To chyba
    dobrze, rozbrykałem się. Zawsze przed wyjazdem zakładam, że będę grzeczny.
    Od kiedy dosiadam tego potwora wszystko zmnieniło się diametralnie. Łatwośc
    osiągania prędkości podświetlnych powoduje utratę kontaktu z
    rzeczywistością. Zjeżdżam na przystanek na rolkę tytoniu. Reszta trasy
    przebiega spokojnie - do nastęnego razu... Wracam - garaż. Pan Yoshimura
    stanowczo kończy dzisiejeszą opowiastkę.

    --
    Hubert
    GSX 1300 BKA

  • 2. Data: 2012-07-29 00:17:14
    Temat: Odp: Sobota
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Hubert" nie Pilch jeszcze, ale ujdzie w tłumie:

    >Sobota, po pracy. Paula przygotowała jak zwykle pyszny obiad. Zjadłem
    > powoli, delektowałem się. Po głowie chodzi jedno - nie latałem już ze dwa
    > tygodnie, kurwesko długo jak na mnie. <ciach>

    Dobre, proszę o więcej, bo od tych kasków, opon, nakrętek to juz ocipieć
    można ;-)

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2012-07-29 07:35:14
    Temat: Re: Sobota
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-28 22:36, Hubert pisze:

    > spokojnie - do nastęnego razu... Wracam - garaż. Pan Yoshimura stanowczo
    > kończy dzisiejeszą opowiastkę.

    Eeeeeeh, az mnie skreca, ze moje tdmki juz u kogos innego i ze w tym
    sezonie nie pojezdze.

    Ale pocieszam sie tym, ze na przyszla wiosne bede mial juz odlozona
    kapuste na 900 wzglednie vstorma :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-08-01 00:21:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > Zjeżdżam na przystanek na rolkę tytoniu. Reszta trasy przebiega
    > spokojnie - do nastęnego razu... Wracam - garaż. Pan Yoshimura stanowczo

    Ale czym właściwie chciałeś wzbogacić czeluści Usenetu?
    Bloga se załóż. I więcej z Żeromskiego. Koniecznie!

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 5. Data: 2012-08-01 08:07:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-01 00:21, $heikh el $hah pisze:

    > Bloga se załóż. I więcej z Żeromskiego. Koniecznie!

    Oddal sie szybko w nieokreslonym kierunku.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-08-01 20:33:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Oddal sie szybko w nieokreslonym kierunku.

    Ale może być skuterem? :)
    Dziś wreszcie polatałem, bo do sierpnia miałem zawias. :)
    Od razu lepiej na psychice. :)

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 7. Data: 2012-08-01 21:47:44
    Od: d...@w...pl

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 20:33:04 UTC+2 użytkownik $heikh el $hah napisał:
    > Ale może być skuterem? :)
    > Dziś wreszcie polatałem, bo do sierpnia miałem zawias. :)

    co tak skromnie, wez sie rozpisz; moze byc rownie ciekawe co u góry...
    dziatwa potrzebuje tego! lol

  • 8. Data: 2012-08-01 22:13:20
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 21:47, d...@w...pl pisze:

    > co tak skromnie, wez sie rozpisz; moze byc rownie ciekawe co u góry...
    > dziatwa potrzebuje tego! lol

    A kim Ty, k-wa, Synu, w ogóle jesteś?!

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 9. Data: 2012-08-02 08:28:07
    Od: d...@w...pl

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 22:13:20 UTC+2 użytkownik $heikh el $hah napisał:
    > W dniu 2012-08-01 21:47, d...@w...pl pisze:
    Widze ze k-wa nie zrozumiales! ..synku
    Dla mnie twoja jazda na skuterze jest rownie interesujaca co podnieta tworcy watku
    ale skoro sa tacy ktorzy tego potrzebuja to opisz im swoje doznania.
    A ch. cie obchodzi kim ja jestem.

  • 10. Data: 2012-08-02 09:14:14
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 08:28, d...@w...pl pisze:
> [...]
    ale skoro sa tacy ktorzy tego potrzebuja to opisz im swoje doznania.

    Nie obchodzi.
    Nikim.

    --