  • 11. Data: 2020-10-08 19:43:08
    Temat: Re: Oś czasu - Google Maps
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmm, jest jeszcze możliwość wyłączenia synchronizacji dla konta, które
    > nie jest kontem głównym :)

    No to się nie będzie synchronizowało ale dostęp będzie pełny.

  • 12. Data: 2020-10-09 07:14:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 13:19, r...@k...pl pisze:
    > Hmmm. Ale chcę mieć konto na telefonie dziecka. Nie chcę jednak, aby z poziomu
    > swojego konta (a dokładnie z poziomu Google Maps czy Gmaila) mogło zmieniać
    > konto ze swojego na moje.

    Być może ustawienia rodzinne tu pomogą - nowe konto, ale podpięte pod Twoje.
    Szczerze jednak nie widzę żadnej korzyści a jedynie minusy udostępnienia
    swojego konta dziecku.
    Kupiny soft - załatwi to (chyba konto rodzinne), lokalizacja -
    udostępnianie z Gmaps. Dodatkowy plus to kontakty, które sobie dziecko
    może synchronizować z chmurą.

    Pozdro
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2020-10-09 11:47:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Oct 2020 07:14:55 +0200, w <rlorkg$chb$1$kolczan@news.chmurka.net>,
    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Być może ustawienia rodzinne tu pomogą - nowe konto, ale podpięte pod Twoje.
    > Szczerze jednak nie widzę żadnej korzyści a jedynie minusy udostępnienia
    > swojego konta dziecku.

    Nie chcę udostępniać swojego konta na telefonie dziecka.
    Ale chcę mieć tam założone konto, aby w razie czego się zalogować, sprawdzić
    pocztę, itp. itd.
    A tu widzę, że nie ma jak w Windowsie -- że moje konto jest najmojsze. W Andku
    muszę się podzielić zawartością z innymi userami :/

  • 14. Data: 2020-10-09 14:28:59
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > A tu widzę, że nie ma jak w Windowsie -- że moje konto jest najmojsze. W Andku
    > muszę się podzielić zawartością z innymi userami :/

    To mozesz sprawdzic przegladarka.
    Mozesz tez ustawic klienta email zeby pobieral. Nie musisz wpisywac
    uprawnien do calego konta.
    W kliencie e mail nawrt mozesz nie ustawiac smtp to nic ci dziecko z
    twojego konta email nie wysle.

    Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.

  • 15. Data: 2020-10-10 19:50:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 14:28, ydziO pisze:
    > Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.
    Ale dziecko może mieć 57 lat. :-)

    Robert

  • 16. Data: 2020-10-10 20:31:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    09 Oct 2020 12:28:59 GMT, w <5f80578b$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>,

    ?

    > Mozesz tez ustawic klienta email zeby pobieral. Nie musisz wpisywac
    > uprawnien do calego konta.

    W jaki sposób? No i co mi to da, jeżeli nadal będzie mógł zmienić konto w
    Gmailu czy Mapach.

    > W kliencie e mail nawrt mozesz nie ustawiac smtp to nic ci dziecko z
    > twojego konta email nie wysle.

    Prowizorka.

  • 17. Data: 2020-10-11 09:21:21
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > 09 Oct 2020 12:28:59 GMT, w <5f80578b$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>,

    > ?

    Uruchamiasz przeglądarkę.
    W polu adresu wpisujesz https://gmail.com
    Wpisujesz login
    Wpisujesz hasło
    Zatwierdzasz
    Przeglądasz pocztę.

    Jak skończysz
    Klikasz wyloguj

    > W jaki sposób? No i co mi to da, jeżeli nadal będzie mógł zmienić konto w
    > Gmailu czy Mapach.

    Jak nie bedzie miał dwóch kont, to sobie nie będzie przełączał.
    A skonfigurujesz tylko klienta e-mail do sprawdzania poczty.

    > Prowizorka.

    Dostałeś jakieś rozwiązania Twojego problemu.
    Jak prowizorka, to zostaw jak jest teraz i nie narzekaj.

  • 18. Data: 2021-02-24 19:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Windowsie w praktyce też się dzielisz wszystkim, co masz.

    -----

  • 19. Data: 2021-02-24 19:49:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Aaa, wtedy to się bierze pożyczki i raty na mamusię ;-)

    -----