  • 11. Data: 2021-08-01 19:07:18
    Temat: Re: Oscyloskip i analizator logiczny na usb
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    ptoki wrote:

    > Mozecie podrzucic mi kandydatow do rozpatrzenia?
    > Budzet jak wyzej, okolice 1000pln plus minus pare stowek.

    Ale to musi być jedno urządzenie? Bo sam przyzwoity analizator stanów
    tyle kosztuje (LA5016).

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2021-08-01 21:25:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 12:07:19 UTC-5 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Ale to musi być jedno urządzenie? Bo sam przyzwoity analizator stanów
    > tyle kosztuje (LA5016).

    Nie musi byc jedno. Pytanie zadalem na wczesnym etapie robienia rozpoznania. Znalem
    wtedy tylko rigola 1102D i saleae.
    Zastosowanie bedzie hobbystyczne ale jak wiadomo dzis nawet hobbysta moze zaczepic o
    tematy ktore wymagaja wyzszych probkowan oraz dosyc szerokiej skali dekoderow
    (iic,usb,serial, 1wire itp.).

    Dziekuje za hinta o tym LA5016, calkiem sensowna opcja, choc nie widze linuxa we
    wspieranych systemach.

    A cene wzialem z tego rigola ale bez sondy logicznej. Jestem otwarty na wszelkie
    sugestie. Narazie kupilem jakis wynalazek z ali za 5 dolarow. Jak przyjdzie to sie
    pobawie zeby wiedziec co mozna a gdzie sie mozliwosci koncza.

    No i jak by sie okazalo ze moge kupic raz a dobrze to cena nawet w okolicy 500usd
    bedzie do przelkniecia. Byle starczylo na dlugo, do wszystkiego i sie nie zepsulo...