  • 11. Data: 2011-09-06 16:01:45
    Temat: Re: Oznaczenie wiekowe TVP
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    15$2...@n...chello.at
    *Rico* napisał(-a):

    > Unia wymusiła wiec robią, tak jak i napisy o "lokowaniu produktu" (np
    > na TVN-ie widziałem).

    Co wymusiła Unia?? Poskacz sobie np. po niemieckich programach i znajdź
    te koszmarki na ekranie. A w/g mojej ostatniej wiedzy Niemcy do UE
    należą.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2011-09-07 04:18:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:
> [...]
    >
    > Co wymusiła Unia?? Poskacz sobie np. po niemieckich programach i
    > znajdź te koszmarki na ekranie. A w/g mojej ostatniej wiedzy Niemcy

    no tak ale u nas każde zalecenie Uni durnowaci urzędasi wprowadzają z
    przynajmniej 3 krotnym wzmocnieniem. Zastanawiam sie ile w tym jest winy
    studentów któzy tłumaczą dokumenty unijne.

  • 13. Data: 2011-09-07 04:18:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > Bo kawalek biustu czasem pokaza?
    > No bez zartów, myslisz ze 16 latek nie wie jak wyglada cycek?

    raczej z powodu glebokiej durnoty takich programów

  • 14. Data: 2011-09-07 07:47:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Co i tak jest bzdurą, bo zapodają to na początku filmu, a powinni w
    > momencie kiedy to lokowanie uskuteczniają.

    Już sobie wyobrażam jak bohater filmu przechadza się główną ulicą
    miasta, w ubraniu marki "lokowanie produktu", z telefonem marki
    "lokowanie produktu", paląc papierosy, w tle bank itp. wszystko
    "lokowanie produktu". To ja już wolę jak jest przed i po programie, a
    nie zamiast.

  • 15. Data: 2011-09-07 07:59:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j477j3$vil$1@polsl.pl...
> [...]

    >paląc papierosy, w tle bank itp. wszystko "lokowanie produktu". To ja już
    >wolę jak jest przed i po programie, a nie zamiast.

    A wolę brak lokowania.

  • 16. Data: 2011-09-07 12:39:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A wolę brak lokowania.

    Brak lokowania, czy brak ostrzeżenia? Bo bez lokowania raczej ciężko -
    wszystko musiałoby być "noname".

  • 17. Data: 2011-09-07 15:20:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j47ol4$d37$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A wolę brak lokowania.

    >Brak lokowania, czy brak ostrzeżenia?

    Brak lokowania.

    >Bo bez lokowania raczej ciężko - wszystko musiałoby być "noname".

    Jeśli nikt nie płaci za sytuację odwrotną i 30 sekundowy najazd kamery na
    olej Kujawski, to to nie jest lokowanie.

  • 18. Data: 2011-09-09 16:55:32
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał:

    > Po co dają to badziewie. Nikomu nie jest to na nic potrzebne.

    Potrzebne jest stacji, aby utrudnić piractwo. Im więcej różnych znaczków tym
    trudniej je usunąć nawet profesjonalistom.

    Remek

  • 19. Data: 2011-09-09 16:59:28
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Uzytkownik "Cavallino" napisal:

    > Przeciez to ukryta kamera.

    Powazny jestes? Wierzysz, ze to faktyczne, nie rezyserowane zdarzenia???
    Ludzka naiwnosc nie ma granic.

    Remek

  • 20. Data: 2011-09-18 14:54:31
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Uzytkownik "Remek" <d...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Powazny jestes? Wierzysz, ze to faktyczne, nie rezyserowane
    > zdarzenia???
    > Ludzka naiwnosc nie ma granic.

    Szczególnie ze kreca to na Ukrainie, gdzie wszyscy doskonale znaja
    angielski, bo w tym jezyku sa tabliczki i oznaczenia ;))
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Go%C5%82o_i_weso%C5%82o
    _(program_telewizyjny)