  • 1. Data: 2011-01-25 20:19:37
    Temat: P 408- usterka ABS i ESP
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam Grupowiczow.
    Pacjent to Peugeot 407
    Znajomy wpadl kolem w potezna dziure, felga do wymiany. Od tego czasu
    swieci kontrolka ABS i ESP.
    Pierwsze podejrzenie oczywiscie od uderzenia uszkodzony czujnik. Niestety
    mechanik dzis go sprawdzil i wedlug niego czujnik jest ok, chociaz jak
    twierdzi nie jest zbyt biegly jesli chodzi o elektronike samochodowa.
    Moze ktos z Was mial podobny przypadek, co i jak mozna sprawdzic zeby usunac
    usterke.
    Dziekuje za wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2011-01-25 20:31:45
    Temat: Re: P 408- usterka ABS i ESP
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-25 20:19, Krzysztof pisze:
> [...]
    > mechanik dzis go sprawdzil i wedlug niego czujnik jest ok, chociaz jak
    > twierdzi nie jest zbyt biegly jesli chodzi o elektronike samochodowa.

    To niech się nie zabiera za diagnozę elektroniki.

    > Moze ktos z Was mial podobny przypadek, co i jak mozna sprawdzic zeby usunac
    > usterke.

    Zrobić porządną diagnostykę, być może łożysko będzie do wymiany.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2011-01-25 20:40:21
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > To niech się nie zabiera za diagnozę elektroniki.

    > Zrobić porządną diagnostykę, być może łożysko będzie do wymiany.

    Przepraszam za blad, chodzi oczywiscie o Peugeot`a 407.

  • 4. Data: 2011-01-25 20:45:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-25 20:40, Krzysztof pisze:
    > Przepraszam za blad, chodzi oczywiscie o Peugeot`a 407.

    Domyślam się ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 5. Data: 2011-01-25 20:53:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 19:19:37 -0000, Krzysztof wrote:
> [...]
    >mechanik dzis go sprawdzil i wedlug niego czujnik jest ok, chociaz jak
    >twierdzi nie jest zbyt biegly jesli chodzi o elektronike samochodowa.

    Oprocz czujnika moze tam byc jeszcze odpowiedni magnes na polosi,
    ale niech on lepiej nie zabiera sie za jego wymiane.

    J.

  • 6. Data: 2011-01-28 07:37:02
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >Moze ktos z Was mial podobny przypadek, co i jak mozna sprawdzic zeby usunac

    Mi jak kiedys swiecil sie ESP error to mialem walnieta wtyczke pod
    kierownica. Koszt 30zl, a balem sie straty grubej kasy ;)
    Trzeba podjechac do jakiegos serwisu, podlaczyc pod komputer i zobaczyc
    co jest grane.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com