  • 1. Data: 2009-03-05 11:52:50
    Temat: PLAY FRESH
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Nowa oferta w PLAY - juz lada chwila.

    - 29 gr/min. do wszystkich,
    - roczne przedłużenie konta na wychodzące dowolną kwotą
    - 9 gr/sms

    Co wy na to?
    Szczegóły:

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2195
    8&link=Play,Fresh,na,kart%C4%99,-,szczeg%C3%B3%C5%82
    y,oferty

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-03-05 11:53:27
    Temat: Re: PLAY FRESH
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    sunwick napisał(a):

    > Nowa oferta w PLAY - juz lada chwila.
    >
    > - 29 gr/min. do wszystkich,
    > - roczne przedłużenie konta na wychodzące dowolną kwotą
    > - 9 gr/sms
    >
    > Co wy na to?

    Tylko GPRS trochę za drogi. :|

  • 3. Data: 2009-03-05 11:55:36
    Od: "...J..." <j...@....net>

    Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5 zl
    rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

  • 4. Data: 2009-03-05 12:27:54
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości
    > Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5
    > zl rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

    jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3
    miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

    GP

  • 5. Data: 2009-03-05 12:48:52
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message

    > Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości
    >
    > jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3
    > miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...
    >
    > GP

    A teraz bedzie za 5zl....To nadal troszke taniej....

  • 6. Data: 2009-03-05 13:19:48
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ATZ Rzeszow pisze:
    > jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3
    > miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

    Nie mylisz się, dokładnie tak jest. Tamtemu panu się po prostu nie
    chciało rozejrzeć za lepszą ofertą;)
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 7. Data: 2009-03-05 14:22:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sunwick" news:16fvq4paqg673q83h3emq5pfclgtbb3oco@4ax.com

    [ciach]

    Oferta bardzo dobra. Mnie szczególnie zainteresował ten pakiet minut do
    Play'a i na stacjonarne. Rozumiem, że za 5 zł otrzymuję za 100 minut za
    które nic więcej nie płacę po za kosztem pakietu?
    I co najważniejsze - czy można nabyć kolejny pakiet po wykorzystaniu danego
    pakietu minut (coś na wzór MixPlusa?)

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-03-05 19:00:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    > Szczegóły:
    >
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2195
    8&link=Play,Fresh,na,kart%C4%99,-,szczeg%C3%B3%C5%82

    A co z pakietem sms?

  • 9. Data: 2009-03-05 19:08:01
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Nowa oferta w PLAY - juz lada chwila.
    >
    > - 29 gr/min. do wszystkich,
    > - roczne przedłużenie konta na wychodzące dowolną kwotą
> [...]

    Teraz mam Popa, ktory wykorzystuje sporadycznie aby miec kontakt ze
    znajomymi, rzadko bo rzadko ale jednak. Popa musialem cos kwartal oplacac w
    kwocie 50 zl, aby nie stracic mozliwosci odbierania i wykonywania polaczen.

    Czy ja dobrze rozumiem, ze teraz kupujac starter za dajmy na to 9 zl i
    doladowujac go kwota dajmy na to 10-20 zl bede mogl przez rok odbierac i
    wykonywac polaczenia? Jesli tak to czy jest mozliwosc przeniesienia numeru z
    prepaida Pop na prepaid Play Fresh i ile to kosztuje?

  • 10. Data: 2009-03-05 19:27:13
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    ttt pisze:

    > Czy ja dobrze rozumiem, ze teraz kupujac starter za dajmy na to 9 zl i
    > doladowujac go kwota dajmy na to 10-20 zl bede mogl przez rok odbierac i
    > wykonywac polaczenia?

    Dokładnie tak.

    >Jesli tak to czy jest mozliwosc przeniesienia numeru z
    > prepaida Pop na prepaid Play Fresh i ile to kosztuje?

    z orange do play 61zł. Musisz mieć zarejestrowaną kartę w orange. Idz do
    playa oni wszystko za ciebie zrobią