  • 1. Data: 2009-03-05 09:52:56
    Temat: ERA - Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??
    Od: "Z...@z...zas" <z...@z...zas>

    Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??

    Zadzwonili do mnie z Ery i proponuja przejscie do TAK TAK FON i aparat SE
    C702 za 249 zl (umowa na 3 lata) ?

    Czy warto ?

    Czy nie ma jakiegos haczyka (oprócz dlugiej umowy) ? Dluga umowa mi nie
    przeszkadza, bo z Ery jestem zadowolony.....

  • 2. Data: 2009-03-05 10:06:48
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??
    >
    > Zadzwonili do mnie z Ery i proponuja przejscie do TAK TAK FON i aparat SE
    > C702 za 249 zl (umowa na 3 lata) ?
    >
    > Czy warto ?

    Wobec oferty Play 29gr do wszystkich, niezaleznie od jej szczególów wiazac
    sie obecnie na 3 lata??
    Poza tym ten telefon w abo 25zl na 2 lata jest za 1 zl, wiec ta cena na 3
    lata jest absurdalna.

  • 3. Data: 2009-03-05 10:37:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Z...@z...zas pisze:
> [...]
    >
    > Czy nie ma jakiegos haczyka (oprócz dlugiej umowy) ? Dluga umowa mi nie
    > przeszkadza, bo z Ery jestem zadowolony.....

    Pomijając już, że teraz gdzieś indziej możesz mieć coś lepszego i
    tańszego, to to FONa nie opłaca się przejść, ponieważ:

    - nie będziesz miał pakietu lojalnościowego (150 minut po 14gr/min)

    - będziesz uwiązany umową na 3 lata - jest to bezsensowne. Za pół roku
    sam tak tak może zmienić cennik, a Ty będziesz siedział w starych
    cenach. To jest chyba największy powód na nie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-03-05 11:51:54
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Czy nie ma jakiegos haczyka (oprócz dlugiej umowy) ? Dluga umowa mi nie
    > przeszkadza, bo z Ery jestem zadowolony.....

    Teraz ci nie przeszkadza, ale za kilka miesięcy - kto wie? Wobec
    spodziewanego ruchu cen - nie opłaca się. A swoją drogą - do mnie też
    dzwonili i nagabywali. Wysłałem na drzewo...

    Grzexs

  • 5. Data: 2009-03-05 12:12:27
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Z...@z...zas pisze:
> [...]
    >
    > Czy nie ma jakiegos haczyka (oprócz dlugiej umowy) ? Dluga umowa mi nie
    > przeszkadza, bo z Ery jestem zadowolony.....

    Nie warto wiazac sie umowa dluzsza niz na pol roku.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl