    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
    Date: Wed, 26 Aug 2009 17:39:14 +0200

    On 2009-08-26 17:18:50 +0200, WS <L...@c...pl> said:

    > za
    > http://polskatimes.pl/stronaglowna/155571,motowariat
    ow-wsadzac-do-pudla,id,t.html

    "opowiada

    Bogusław Kędziora z łódzkiej drogówki.
    - Aby zapobiec nielegalnym wyścigom, organizowaliśmy dla nich legalne
    zawody. Niestety to nie pomogło. Motocykliści nadal się ścigają,
    szczególnie teraz, gdy są wakacje. "

    A to ciekawe - ktoś coś o tym słyszał?

    > http://www.sfora.pl/Motocyklista-spowodowal-wypadek-
    Pojdzie-siedziec-a10780

    > "Posłowie po wakacjach chcą zaostrzyć prawo dla motocyklistów
    > szalejących na ulicach.
    > Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    > złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do
    > więzienia. "

    Pierdolenie kotka za pomocą młotka. Szkoda że nie wspomnieli ile osób
    ginie przez szalonych samochodziarzy... Tylko że to by było ciut
    niemedialne, bo przecież puszkami porusza się gros wyborców. Także
    informcja o tych "200 ofiarach"* szalonych motocyklistów pachnie lekkim
    naciąganiem. Zresztą myślę że to tylko taki szum mediowy, bo
    jakakolwiek ustawa tak "wyróżniająca" motocyklistów powinna dość szybko
    upaść w Trybunale Konstytucyjnym (gdzie zasada równości wobec prawa?)

    * Ostatnio gdzieś znalezione:
    "Nie wierzę w żadne statystyki, których sam nie fałszowałem"
    - W. Churchill.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco