    From: WMP <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [POLONEZ] - jaki prąd ładowania ?
    Date: Wed, 3 Mar 2010 17:51:40 +0000 (UTC)

    Witam, polonez ATU PLUS 2000 GSI. Jaki powinien być prąd ładowania? Zmierzyłem,
    i obojętnie czy na wolnych czy na wysokich obrotach - 13,8 V.Czy to dobra wartość?
    Od czasu do czasu, zapala mi się czerwona lampka ładowania, i ewidentnie nie
    ładuje (jak włączę kierunkowskaz to wariuje obrotościomierz), jak przygazuję,
    objaw znika. Bywa że przejeżdżę cały dzień i nie ma takich objawów, a nieraz
    jest to dość częste. Co się sypie? Alternator, czy cóś innego? Jeśli to
    alternator, to czy mogę kupić alternator 55 bądź 70A? Czy jednak muszę dokładnie
    wiedzieć jaki mam włożony alternator i kupić taki sam?