  • 1. Data: 2012-07-24 10:22:10
    Temat: Czy to motocykl, czy nie? Po prostu DIY
    Od: Jakub Paluszkiewicz <j...@g...com>

    Cześć,

    Niedawno poznałem Rafała. Z wykształcenia jest mechanikiem, a jego hobby to
    konstruowanie.

    Długo z nim rozmawiałem, oglądałem zbudowany pojazd, ale do teraz nie wiem, jak ten
    sprzęt nazwać ;)

    http://youtu.be/TkxtghzIIpI

    Z pozdrowieniami
    KubaP

  • 2. Data: 2012-07-24 10:28:22
    Temat: Re: Czy to motocykl, czy nie? Po prostu DIY
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-24, Jakub Paluszkiewicz <j...@g...com> wrote:

> [...]
    konstruowanie.

    > Długo z nim rozmawiałem, oglądałem zbudowany pojazd, ale do teraz nie wiem, jak ten

    To ludzkosc juz dawno nazwala - motorower :-)

    I na litosc: hamulcow!!! a nie hamulcy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-07-24 10:39:36
    Od: Jakub Paluszkiewicz <j...@g...com>

    > To ludzkosc juz dawno nazwala - motorower :-)

    Jasne. Ale i tak ujął mnie ten powrót do korzeni :)

    > I na litosc: hamulcow!!! a nie hamulcy...

    Cóż, niektórzy mają złote ręce, a inni... nie robią błędów ;)

  • 4. Data: 2012-07-24 11:28:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-24 10:22, Jakub Paluszkiewicz pisze:

    > http://youtu.be/TkxtghzIIpI

    A na Preclu mowili ze w klapkach sie zle jezdzi bo w winklach
    przycieraja... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2012-07-26 12:12:56
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Jakub Paluszkiewicz <j...@g...com> wrote:

    >http://youtu.be/TkxtghzIIpI

    No ladnie, ladnie:) Zaskakujaca "lekkosc reki" konstruktora, ze tak
    powiem.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10