  • 1. Data: 2012-07-30 12:34:01
    Temat: POMOCY
    Od: filip3885 <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl>

    Jaki strój na crossa kupić jak mam do wydania 1100zł.jestem jeszcze
    amatorem!

  • 2. Data: 2012-07-30 12:37:47
    Temat: Re: POMOCY
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Jul 2012 10:34:01 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za filip3885
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jaki strój na crossa kupić jak mam do wydania 1100zł.jestem jeszcze
    > amatorem!

    Buty: Axo Boxer
    Zbroja: Datex
    Nakolanniki: Madhead
    Kask: Madhead
    Gogle: Madhead

    Powinno się udać zmieścić w tej kwocie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2012-07-30 12:55:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W dniu 2012-07-30 12:34, filip3885 pisze:
    (...)

    Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-30 13:56:06
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

    jak jesteś młody i masz 1100 zł w ręku to sie boisz

  • 5. Data: 2012-07-30 13:57:06
    Od: filip3885 <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl>

    Marcin N napisal

    > (...)

    > Czym się kierowałeś nadając taki tytuł wątkowi?

    Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego
    stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!

  • 6. Data: 2012-07-30 14:02:12
    Od: filip3885 <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl>

    maverik napisal

    > jak jesteś młody i masz 1100 zł w ręku to sie boisz
    Nie rozumiem czym się kerujesz i tak jestem młody mam 12 lat !

  • 7. Data: 2012-07-30 14:41:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:57, filip3885 pisze:
    > Marcin N napisal

    > Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego
    > stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!

    Znacznie lepszy więc byłby tytuł:
    "nie mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj".
    Wystarczy usunąć błędy.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-07-30 14:51:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie mam całego
    > stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj za nie dużą!
    Ja pierdziu, aż oczy bolą...
    Człowieku, jak już się odtrujesz, to zapamiętaj - strÓj > stroje
    WOJO

  • 9. Data: 2012-07-30 20:17:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:57, filip3885 pisze:

    > Kierowałem się tym, ponieważ jeżdżę crossem cr85 2004r. i nie
    > mam całego stroju mam tylko kask i gogle a chcę mieć dobry struj
    > za nie dużą!

    Na razie skombinuj dużą. Zdaje się, że można takie ustrzelić pod
    restauracjami McDonald's. Jak już przyciupciasz dużą - większy
    struj kupisz za dużą.