  • 1. Data: 2012-07-30 12:24:37
    Temat: opinia butów
    Od: filip3885 <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl>

    cześć jestem filip
    chce kupić buty axo dart może ktoś miał takie buty i szukam opini o nich

  • 2. Data: 2012-07-30 12:58:25
    Temat: Re: opinia butów
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-30 12:24, filip3885 pisze:
    > cześć jestem filip
    > chce kupić buty axo dart może ktoś miał takie buty i szukam opini o nich

    Cześć, jestem Marcin, chcę kupić gacie firmy Monnari. Macie jakieś
    opinie o nich? Może ktoś nosi...

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-07-30 13:14:30
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    To grupa motocyklowa więc znajdziesz tu co najwyżej opinie
    motocyklistów, a nie butów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 4. Data: 2012-07-30 15:37:51
    Od: d...@w...pl

    "opinia butów" hehehe
    pytałem się, moje buty nie mają zdania.. może jakieś inne buty ? (popytajcie)

  • 5. Data: 2012-07-30 15:44:51
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 12:24:37 UTC+2 użytkownik filip3885 napisał:
    > cze�� jestem filip
    >
    > chce kupi� buty axo dart mo�e kto� mia� takie buty i szukam opini o nich

    Popytaj na motogen.pl
    Na sikaczu z opiniami userow slabo.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 6. Data: 2012-08-01 19:05:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jv5pc8$9qa$1@news.task.gda.pl...

    > Cześć, jestem Marcin, chcę kupić gacie firmy Monnari.

    Chodzisz w damskich gatkach?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz