  • 1. Data: 2012-07-28 23:53:52
    Temat: Kask, rękawice i pancerz
    Od: Proximat3 <patcherpolska@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam,
    Szukam dla siebie podstawowego zestawu na początek kariery z motocyklami.
    Kask: do 400zł, ma dobrze chronić, z blendą, jeśli chodzi o grafikę to
    stonowana, nie rzucająca się w oczy.
    Rękawice: głównie na lato, nie chce żeby dłoń pociła się przy 25-30
    stopniach, oferowano mi Tschule 212, ale jeśli chodzi o przewiewność to
    ciężko. Do 150zł.
    Zbroja: do ok. 300zł, ma dobrze chronić i mieć dobry design.

    Jeśli ktoś się orientuje i mi doradzi, to będę wdzięczny.

    Pozdrawiam, Marek.

  • 2. Data: 2012-07-30 15:33:59
    Temat: Re: Kask, rękawice i pancerz
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 28 lipca 2012 23:53:52 UTC+2 użytkownik Proximat3 napisał:
> [...]
    >
    > ciężko. Do 150zł.
    >
    > Zbroja: do ok. 300zł, ma dobrze chronić i mieć dobry design.

    Popytaj na motogen.pl

    Pozdr
    Gawron
    AT