  • 221. Data: 2019-10-06 11:57:33
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 08:57, AK wrote:
    > Domorosle stwerdzenia mlodego niedouczonego szczeniaka :)

    Młodego? Dziękuję.

    > Jestem _pewny_, ze nie dorastasz im nawet do pięt :)

    Ale pewnośc w przypadku ludzi takich jak Ty to tylko uprzedzenia.

  • 222. Data: 2019-10-06 12:09:37
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 10:42, Mateusz Viste wrote:
    > ograniczają się do
    > krótkiego sformułowania tezy (np. "jesteś gupi"),

    Nigdy (no powiedzmy bardzo rzadko) nie zaczynam w tej sposob.
    Prawie w 100% jest to riposta czyli uzycie "jezyka"/(sposobu
    "podejscia" do duskutanta) przedpiscy.

    AK

  • 223. Data: 2019-10-06 12:16:08
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 10:45, Mateusz Viste wrote:

    > Ani pierwszego, ani drugiego nie mamy jak sprawdzić.

    N dobrze, Przez 40 lat tego nie robilem, ale niebawem "pochwale sie"
    nieco (oczywiscie beda to szczatki - firmowych rzeczy z oczywistych
    wzgledow nie mogę).
    PS: troche to potrwa: przekodowanie z Mazowii itp :)

    > Może i jesteś bogiem asemblera, ale mamy wierzyć tak na słowo?

    No a dlaczego nie?
    (nigdzie nie napisalem, ani nie uwazam ze jestem Bogiem czegokolwiek
    - natomiast "czasami" po prostu wiem lepiej ;) - musicie sie Wy Młodzi
    z tym zwyczajnie pogodzic :)

    > Wspomniana żałosność dotyczy li tylko pustych przechwałek "a ja wiem
    > lepiej".

    Konkretnie. W ktorym miejscu tak uprzednio napisalem?

    AK

  • 224. Data: 2019-10-06 12:18:01
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:32, Mateusz Viste wrote:

    > W tym całym "wiem lepiej ale nie powiem boś za gupi".

    > Nie ma za co.

    > Ależ przecież sam chwaliłeś się swoim zaawansowanym wiekiem niedawno.
    >
    > No i... Kto tu zwraca się nagminnie do rozmówców per "chłopcze",
    > "chłoptasiu", "szczeniaku" itd? Kto mieczem wojuje...

    Jak juz pisalem. Prawie zawsze jest to riposta.
    Nie dostrzegacie belki w Waszych wlasnych mlodych oczach?

    AK

  • 225. Data: 2019-10-06 12:21:24
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:56, Mateusz Viste wrote:
    > Widzisz tam może jakieś błędy? Chętnie nauczę się czegoś od starszego
    > kolegi - w końcu grupa jest o programowaniu. A ze mnie, w przeciwieństwie
    > do większości bywalców tej grupy, żaden guru asm, więc i mój kod może
    > lichy.

    Tak naprawde tylko spojrzalem.
    Jednak nie zauwazylem kompletnie jakiejs "lichosci kodu"
    (choc nie trwierdze, ze tam jakies wady moga byc).

    Tak mi sie zdaje ze w czasie gdy go pisales, miales go
    _w calosci_ "w glowie" (jestem wzrokowcem, wiec rozumiem to
    bardzo dobrze).

    AK

  • 226. Data: 2019-10-06 12:26:34
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:34, heby wrote:

    > Otwórz dokumentacje do VHDLa i do Ady z tej samej wersji. Jest
    > identyczna z dokładnością do przecinków + VHDL dodatkowo dodaje HDLowe
    > konstrukcje.

    Chopie. Co ma skladnia do faktu, ze jezyki typu Verilog czy VHDL
    sa _defaultowo_ "rownoległe" i w duzym stopniu "deklaratywne",
    a Ada defaultowo jest jak najbardziej sekwencyjna.
    Skladnia ma tu 0-rowe znaczenie.
    PS: Java i C++ tez maja prawie identyczna skladnie, a przecie
    roznia sie _zasadniczo_: C++ defaultowo jest "wartosciowy",
    a Java wybitnie "referencyjna".

    AK

  • 227. Data: 2019-10-06 12:32:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:18, AK wrote:
    > Nie dostrzegacie belki w  Waszych wlasnych mlodych oczach?

    To działa w obie strony.

  • 228. Data: 2019-10-06 12:33:22
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:24, heby wrote:

    > Ojej, jakie to szczęście że to się okazało ślepym zaułkiem chorych
    > pomysłów MS który wylądował w takiej niszy że to była kula u nogi.

    Wiec co czlopczyku? Zwyczajnie zalosny jestes.
    Wez ty sobie odpal dowolny OLE viewier i zobacz na kompie co masz
    na Win (bo nawet tego nie wiesz).

    PS: Z Twojej dziedziny (EDA).
    Zdecydowana wiekszosc opogramowania np. Mentor Graphics (dzis Siemens)
    jest oparta od poczatku na tymze niby "kulonogim" ActiveX/COM/DCOM -
    rowniez na Unixach).

    AK

  • 229. Data: 2019-10-06 12:36:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:26, AK wrote:
    > Chopie. Co ma skladnia do faktu

    Składnia ma bardzo dużo do powiedzenia kiedy pytamy o podobieństwo języków.

    >, ze jezyki typu Verilog czy VHDL
    > sa _defaultowo_ "rownoległe" i w duzym stopniu "deklaratywne",

    Są takie same jak Ada + łatwe tworzenie "wątków" wprost z języka.

    > a Ada defaultowo jest jak najbardziej sekwencyjna.

    Podobnie jak każdy *process* VHDLa.

    > Skladnia ma tu 0-rowe znaczenie.

    Wiadomo, dlatego VHDL ma identyczną składnie z Atari Basic i BCPL bo też
    ma znaczki ascii ułożone w rózne wyrazy i liczby.

    > PS: Java i C++ tez maja prawie identyczna skladnie, a przecie
    > roznia sie _zasadniczo_: C++ defaultowo jest "wartosciowy",
    > a Java wybitnie "referencyjna".

    To faktycznie róznica. Kolesie od Ady zapewne wyłupili teraz oczy na
    samą myśl że ich fancy język zredukowano o takich problemów jak
    referencje. I całe to bezpieczeństwo Ady poc=szło w h... kiedy okazało
    się że VHDL to to samo co Verilog a nie Ada. Oj, biedny ten świat kiedy
    AK rozszarpuje na strzępy kolejne fakty.

  • 230. Data: 2019-10-06 12:47:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:33, AK wrote:
    > Wiec co czlopczyku? Zwyczajnie zalosny jestes.
    > Wez ty sobie odpal dowolny OLE viewier i zobacz na kompie co masz
    > na Win (bo nawet tego nie wiesz).

    A c oto jest Win? Mówisz o tym systemie opracyjnym do grania w gry i
    oglądania porno?

    Szkoda jednak że nie wiesz dlaczego.