  • 211. Data: 2019-10-06 11:28:00
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 11:01, AK wrote:
    > Bhuuuheheh :)

    Możesz zachować się jak profesjonalista i pokazać błąd w rozumowaniu,
    albo jak typowy dziadek trzasnąć dzwiami mając pretensję do upływającego
    czasu.

  • 212. Data: 2019-10-06 11:30:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 08:54, AK wrote:
    > Tu juz pojechales :)

    Wskaz bład w twierdzeniu że testowanie kodu którego nie znamy w całości
    za pomocą unit testów nie jest unit testowaniem.

    > Zwyczajnie pieprzysz.

    To wymaga podania argumentu inaczej to jest zwykłe pieprzenie.

    > PS: Moze bys wpierw przetestowal blech-a co?

    A co to jest blech?

  • 213. Data: 2019-10-06 11:32:21
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell>

    On Sun, 06 Oct 2019 11:18:49 +0200, AK wrote:

    > W czym dostrzegasz moja megalomanie?

    W tym całym "wiem lepiej ale nie powiem boś za gupi".

    > PS: Dziekuję za dziadka.

    Nie ma za co.

    > To takie klasyczne dla dzisiejszego polskiego szczeniactwa :)

    Ależ przecież sam chwaliłeś się swoim zaawansowanym wiekiem niedawno.

    No i... Kto tu zwraca się nagminnie do rozmówców per "chłopcze",
    "chłoptasiu", "szczeniaku" itd? Kto mieczem wojuje...

    Mateusz

  • 214. Data: 2019-10-06 11:34:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 08:52, AK wrote:
    > Bzdurzysz po raz kolejny.

    Otwórz dokumentacje do VHDLa i do Ady z tej samej wersji. Jest
    identyczna z dokładnością do przecinków + VHDL dodatkowo dodaje HDLowe
    konstrukcje.

    https://en.wikipedia.org/wiki/VHDL

    Due to the Department of Defense requiring as much of the syntax as
    possible to be based on Ada, in order to avoid re-inventing concepts
    that had already been thoroughly tested in the development of
    Ada,[citation needed] VHDL borrows heavily from the Ada programming
    language in both concepts and syntax.

    To heavily okazalo się copy-paste.

    Wnisek: świat nie ma racji, AK ma.

    > Nie pierwszy i nie ostatni raz "pieniadz gorszy wyparl lepszy".
    > I co? Cieszysz sie z tego, ze wybrano C-podobne kolejne g..wno?

    Odwrotnie. Pokazuje że sugerowanie lepszości Ady bo ją ktoś wybrał w ESA
    jest idiotyzmem. Cała reszta świata wybrała gorszy język. Róznica jest
    jednak taka że może i gorszy za to z przerośniętą weryfikacją.

  • 215. Data: 2019-10-06 11:40:32
    Temat: Re: [OT] POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 08:50, AK wrote:
    > Twoja zbrodnie zyciowa jest calkiem inna.
    > Po prostu jestes bezdennie glupi :(

    Widzisz, to jest tak że siła obelgi to wartość bezwzględna obelgi razy
    autorytet człowieka.

    U Ciebie wychodzi zero, jak bym nie liczył.

    Nie ma wiec sensu.

    > Trupem to Ty jestes. Intelektualnym i mentalnym.

    Znowu zero.

    > To czy jest czy nie jest Turing complete nie ma _zadnego znaczenia_.

    Troche ma. Przykładowo język Antica nie był turing complete i troche to
    uniemożliwiało pisanie na nim programów.

    > Hm.. Nie chcesz poznac matki jezykow obiektowych ? Dziwne...

    Wyciągasz wnioski z własnego brudnego palucha. Simulę używałem przez
    chwilę. Jakieś moze ze 2 lata w latach 90. Głównie dlatego żeby zobaczyć
    co ma do zaoferowania. Obecnie nic, wtedy też nic. Wcześniej nie miałem
    na czym. Jeśli chcesz sobie podyskutować o kolejnym trupie to masz
    prawo. Moda na retro wróciła w hardware, może i wróci w programowaniu.

  • 216. Data: 2019-10-06 11:44:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 10:37, AK wrote:
    > Jak sie ma do czynienia z informatycznym _szczeniactwem_

    Czyli znowu argument wyciągnięty z dupy.

    To czy człowiek ma za sobą 50 czy 30 lat doświadczenia nie znaczenia. Ja
    mam zaledwie 30 pare więc możliwe że się nie łapie na ławę przysięgłych
    zgredów od dziurek w kartach.

    Może mieć naczenie natomiast czy bredzi o średniowieczu przy każdej
    okazji czy też może racjonalnie widzi rozwiązania w przyszłości.

    > to coz innego
    > zostaje jesli nie (jednak w duzym stopniu merytoryczne:) trolowanie? :)

    Ale kto troluje merytorycznie, bo się pogubiłem?

    > Nigdy tez sie nie ukrywalem na usenecie.
    > Nawet informatyczny szczeniak potrafi mnie natychiast znalezc:)))
    > http://karpierz.net/CV/

    Bida jak na pozycję kogoś kto pluje na innych.

  • 217. Data: 2019-10-06 11:45:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 10:49, AK wrote:
    > Jako syn przedwojennego oficera WP, potem AK-owca i w koncu Sybiraka
    > naprawde doceniam takie zaszeregowanie pochadzace od dzisiejszej
    > "polskiej mlodziezy" :) Suuuper :)

    Czy mógłbyś poradzić obecnym szczynom jak zostałeś synem przedwojennego
    oficera WP i AK? Może też by chcieli, nie trzymaj tej wiedzy dla siebie.
    Moglibyście wtedy rozmawiać jak równy z równym.

  • 218. Data: 2019-10-06 11:50:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 11:04, AK wrote:
    > Przestan pieprzyc 3po3.

    Obawiam się że te fakty w końcu Cie ubiją. Kop robaki idz na ryby, serce
    może nie wytrzymać w zderzeniu z rynkiem profesjonalnym.

    > Po prostu nie masz _nic_ do powiedzenia w temacie.

    No ale tego nie wiesz bo nie pytasz tylko wygłaszasz tezy. Le do pytania
    trzeba mieć NDA. Najprościej, jak już radziłem, zatrudnić się w
    stosownym miejscu.

    > PS: Jak kazdy Bardzo Uczony Czlowiek (w skrocie BUC...).

    Nie, nie jestem bardzo uczonym człowiekiem. Ja tylko troluje aby pokazać
    kim jest niejaki zarozumialec AK, można powiedzieć że troluje w celu
    zmniejszenia Twoich szans na reelekcję jako programisty. Nie wiem czy
    ktokolwiek chciałby pracować w jednym zespole z tatusiem pouczającym
    każdego jak to on programował w Algolu i jak bezgranicznie jest to bez
    znaczenia dzisiaj.

  • 219. Data: 2019-10-06 11:53:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 08:56, AK wrote:
    > Widzę właśnie. W głowie...

    Nie, w opcodzie, pisałe kiedyś na VLIW. Nie chciałbym jednak tego
    powtarzać, to była robota dla kompilatora, raczej niegarnialna dla
    człowieka.

  • 220. Data: 2019-10-06 11:56:24
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell>

    On Sun, 06 Oct 2019 10:43:17 +0200, AK wrote:

> [...]
    bsum.asm
    dwol.asm
    nk/ethflop.asm

    > Naprawdę doceniam.
    > Szczegolnie wake_on_lan, ale najbardziej floppy emulator :)

    Widzisz tam może jakieś błędy? Chętnie nauczę się czegoś od starszego
    kolegi - w końcu grupa jest o programowaniu. A ze mnie, w przeciwieństwie
    do większości bywalców tej grupy, żaden guru asm, więc i mój kod może
    lichy.

    Mateusz