  • 21. Data: 2010-03-30 08:56:20
    Temat: Re: [PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: marjan <k...@g...com>

    Baczek pisze:
    > [ciach]

    > Dlaczego za brak uprawnien jest 500zł mandatu?
    > Sadze ze duzo osób by sie zastanowilo wsiadac czy nie jakby kara była
    > powiedzmy 5000zł.
    > Dotyczy to zarówno kierowców motocykli jak i samochodów.

    Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny
    paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 22. Data: 2010-03-30 09:05:06
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > technicznych. Mężczyzna był trzeźwy. Funkcjonariusze zatrzymali prawo
    > jazdy 24-latka, a motor zabezpieczyli na policyjnym parkingu.

    > ****************************
    >
    > Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
    > że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

    Bez prawka? To co mu zatrzymali?
    Raczej bez uprawnień na motocykl.
    Hals.

  • 23. Data: 2010-03-30 09:27:20
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Hals pisze:
    (...)
    > Bez prawka? To co mu zatrzymali?

    Prawko, a co, artykułu nie czytał?

    > Raczej bez uprawnień na motocykl.

    Och, przepraszam bardzo - bez prawa jazdy kategorii A
    oraz braku uprawnień do prowadzenia takich pojazdów.

    Teraz lepiej?

  • 24. Data: 2010-03-30 09:29:44
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny
    > paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

    Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?

  • 25. Data: 2010-03-30 09:43:29
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Prawko, a co, artykułu nie czytał?

    > Och, przepraszam bardzo - bez prawa jazdy kategorii A
    > oraz braku uprawnień do prowadzenia takich pojazdów.
    >
    > Teraz lepiej?

    Komentować trzeba rzetelnie.
    I czytać ze zrozumieniem też.
    Bo na skutek tego niedbalstwa powstała zwykła pyskówka a nie dyskusja.

    Hals.

  • 26. Data: 2010-03-30 09:47:08
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Prawko, a co, artykułu nie czytał?

    "Niektórzy nie dostrzega ironii, choćby ich zaszła od tyłu i kopnęła w
    dupę" - jak to napisał Sapkowski

    :-)
    Hals.

  • 27. Data: 2010-03-30 09:51:13
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Hals pisze:

    > Komentować trzeba rzetelnie.

    Masz jakieś zastrzeżenia?

    > I czytać ze zrozumieniem też.

    Owszem - Ty jak widzę masz z tym jakiś problem.

    > Bo na skutek tego niedbalstwa powstała zwykła pyskówka a nie dyskusja.

    LOL - jakiego niedbalstwa? Pyskówkę jak zwykle próbują z tego zrobić
    pewne osoby. Co ciekawe, zazwyczaj te same, teraz Ty dryfujesz w tym
    kierunku.

  • 28. Data: 2010-03-30 09:55:08
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Hals pisze:

    > "Niektórzy nie dostrzega ironii, choćby ich zaszła od tyłu i kopnęła w
    > dupę" - jak to napisał Sapkowski

    To musisz się jeszcze sporo nauczyć.

  • 29. Data: 2010-03-30 10:57:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 22:15:54 +0000 (UTC), Tomek Kańka wrote:
    >A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
    >dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

    Dlaczego nie ? On cie chcial zabic. Wyleci z zakretu, przeleci przez
    plot, dziecko ci zabije na podworku, co wtedy powiesz ? :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-03-30 11:12:51
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny
    > paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

    To po kiego czorta robic dodatkowe uprawnieia?
    Jeżeli przyjme 1 kontrole rocznie to przez pare ladnych lat bedzie sie
    spłacał kurs i egzamin.

    PS
    Tak sobie licze, to kontrole drogową prowadząc samochód mam srednio raz na 2
    lata, a jadac motocyklem jeszcze nie byłem kontrolowany (5 lat jazdy).