  • 11. Data: 2010-03-29 23:45:14
    Temat: Re: [PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Poscigi sa glupie, amen.
    > Szeryfowanie lada moment przyniesie spoleczne skutki typu kraksa z
    > udzialem albo radiowozu albo motocyklisty w ktorej ucierpi ktos postronny.
    >
    > Ja wtedy bede winil Policje, bo obowiazkiem Policji jest ochrona
    > spoleczenstwa przed niektorymi obywatelami w sposob skuteczny.

    Slusznie.
    Moim zdaniem powinni goscia zastrzelic, niestety goniac go i karzac
    odebraniem prawa jazdy, moze jakas grzywna Policja nie chroni mnie -
    czlonka spoleczenstwa ktorego powinna bronic - w sposob skuteczny.

    Jedyny skuteczny sposob to eliminacja. Przeciez zadaniem Policji jest
    rowniez prewencja...

    szwagier

  • 12. Data: 2010-03-30 00:15:54
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    szwagier <k...@p...fm> napisał(a)

> [...]
    > czlonka spoleczenstwa ktorego powinna bronic - w sposob skuteczny.
    >
    > Jedyny skuteczny sposob to eliminacja. Przeciez zadaniem Policji jest

    A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
    dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

    --
    Tomek Kańka

  • 13. Data: 2010-03-30 00:19:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > No jesli uwazasz sie za kretyna to prosze bardzo...

    Niech pisze - wiele to nie zmieni :) Źle uderzył (i nadal to robi)
    i brnie w zaparte. Może kiedyś trafi mu się odrobina refleksji
    i zrozumie, że do pewnych zdarzeń należy podchodzić takimi jakie
    są, a nie próbować zniekształcać rzeczywistość, by za wszelką
    ceną bronić motocyklistów, bądź obciążać winą wszystkich, poza
    samym sprawcą wypadku. W sumie to on nie pierwszy, nie ostatni
    - jedni do upadłego będą bronić swoim po linii lejcowej, inni
    obciążać cały świat za efekty swych zachowań, kolejni będą
    obciążać winą tych, którzy tak naprawdę w niewielkim zakresie
    przyczyni się do wypadku, choć winnymi są - w części.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-03-30 02:54:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    szwagier wrote:

    > Moim zdaniem powinni goscia zastrzelic, niestety goniac go i karzac
    > odebraniem prawa jazdy, moze jakas grzywna Policja nie chroni mnie -
    > czlonka spoleczenstwa ktorego powinna bronic - w sposob skuteczny.

    Piłeś?

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-30 02:56:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
    > że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

    Ciekawe kiedy wreszcie motocykliście, tak jak wszyscy, będą musieli mieć
    tablicę także z przodu. To by wiele ułatwiło.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-03-30 08:26:47
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message

    > Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
    > "Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

    Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

    --
    Axel

  • 17. Data: 2010-03-30 08:30:51
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
    > dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

    Alez ja nie mam zamiaru sie Tobie tlumaczyc z tego co zrobil i dlaczego
    uwazam tak jak napisalem, jesli chcesz podyskutowac to zapoznaj sie ze
    znaczeniem slowa prewencja, ktorego uzylem w swoim poscie.

    szwagier

  • 18. Data: 2010-03-30 08:31:34
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
    > że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

    Dlaczego za brak uprawnien jest 500zł mandatu?
    Sadze ze duzo osób by sie zastanowilo wsiadac czy nie jakby kara była
    powiedzmy 5000zł.
    Dotyczy to zarówno kierowców motocykli jak i samochodów.

    PS Znam wiecej osób kierujacymi bez uprawnien samochodami niz motocyklami.

  • 19. Data: 2010-03-30 08:50:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No jesli uwazasz sie za kretyna to prosze bardzo...
    Czytaj ze zrozumieniem, "wszyscy"...
    Skoro wrzucacie do jednego wora gowniarzy bez prawka, na motocyklach bez
    papierow, razem z ludzmi jezdzacymi od kilkunastu lat...
    Nie rozumiem takiego podniecania sie jak u maslaga.
    Debile wszedzie sie zdazaja, tyle.

    BTW ciekawe dlaczego na preclach nikt nie wkleja linkow nt. ''szalony
    samochodziarz"
    Jacys zafiksowani jestescie? Szkoda wam, ze nie mozecie jezdzic na
    motocyklach?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2010-03-30 08:53:52
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

> [...]
    > obciążać winą tych, którzy tak naprawdę w niewielkim zakresie
    > przyczyni się do wypadku, choć winnymi są - w części.
    Kto tu kogo broni?
    Co chciales pokazac tym linkiem?
    A tym wczesniejszym?
    Jesli tak bardzo pociagaja cie motocykle popros moze jakiegos, moze uda ci
    sie przejechac kawalek jako pasazer.
    Bo na razie wyglada na to, ze podnieca cie mozliwosc pokazania jacy to
    motocyklisci sa zli.
    _WSZYSCY_

    --
    Bartek