  • 1. Data: 2021-11-23 14:32:58
    Temat: Przekaźnik 48V DC 12A
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Potrzebuję przekaźnik, który przełączy mi 48V DC max 12A. Pozostałe
    parametry (oprócz ceny) nieistotne.
    Szukałem w znanych mi miejscach (TME, Piekarz, Alle) ale coś słabo mi
    poszło.
    Pomoże ktoś?

    TG

  • 2. Data: 2021-11-23 15:42:46
    Temat: Re: Przekaźnik 48V DC 12A
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Potrzebuję przekaźnik, który przełączy mi 48V DC max 12A. Pozostałe
    > parametry (oprócz ceny) nieistotne.
    > Szukałem w znanych mi miejscach (TME, Piekarz, Alle) ale coś słabo mi
    > poszło.

    Coś z serii RUC-M Relpolu.

    P.P.

  • 3. Data: 2021-11-23 17:11:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 15:42 Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmaildotcom>
    pisze:

    > Coś z serii RUC-M Relpolu.

    Dzięki bardzo, pasuje idealnie, zamówione RUC-M-1052-26-W048 :-)

    TG