  • 121. Data: 2012-04-11 16:49:46
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 14:31, Marek Dyjor pisze:

    > wiem juz że internet jest pełen idiotów, patrząc na drogi widać że w
    > śród kierowców odsetek zidiocenia jest wyższy.

    Twoje obserwacje niekoniecznie są potwierdzeniem rzeczywistości.

    > Czym innym jest ryzyko RYZYKO wypadku a czym innym jest pewność
    > uszczerbku dla zdrowia wynikająca z wdychania dymu papierosowego.

    Ta "pewność" jest dość dyskusyjna w kontekście szkodliwości
    środowiska w którym żyjemy na co dzień.

  • 122. Data: 2012-04-11 17:05:58
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-11 11:08, Axel pisze:

    > Nie. Wazne, ze w samochodzie, ktorym ja jezdze nikt nie pali i nie palil
    > papierosow.

    i do tego uważasz że jest potrzebny zakaz palenia w aucie? wnioskuj do
    allemoto żeby dodali kryterium "właściciel niepalący" i kupisz auto
    jakie chcesz* ;)

    *- wiem że to nic nie da, jest kryterium przebiegu to wszystkie mają
    180.000km ;)

    Lukasz

  • 123. Data: 2012-04-11 17:15:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Apr 2012 14:17:25 +0200 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

    w sensie nie zostawiam ich na noc

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2012-04-11 17:16:23
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-04-11 13:36, AZ pisze:

    > No już widzę sraczkę tych leżących czy z ostrym kołem ;-)

    Aj tam. Skoro Ci na kolorowych tablicach mogą jeździć bez przeglądów, to
    dlaczego dla ostrych kół nie znalazły by się wyjątki? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 125. Data: 2012-04-11 17:20:07
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Bardzo dobry pomysł.

    To atak na wolność! Czemu by to miało służyć? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 126. Data: 2012-04-11 17:22:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 14:32, Myjk pisze:
    > Wed, 11 Apr 2012 12:36:58 +0200, Artur Maśląg
    (...)

    > Dziecko należy przede wszsytkim wychować, każdy ma jakąś swoją drogę.

    Tak, należy i każdy ma własną drogę.

    > Wg
    > mnie, mimo wszystko, lepszą drogą do wychowania dziecka jest tryb ukrycia
    > nałogu, niż bezpardonowe trzymanie dziecka w nałogu razem ze sobą. Tak, to
    > hipokryzja, a kiedyś i tak będą musieli zderzyć dziecko z prawdą.

    Ukrywanie do niczego nie prowadzi, a fakt obcowanie z nałogiem
    nie świadczy o tym, że dziecko będzie nim obciążone.

    > To świadczy tylko o tym, że myślą trochę więcej niż inni.

    Nie, o niczym takim nie świadczy. Chcą ukrywać i palić w ukryciu
    - ich problem, ich decyzja.

    > Czy dużo, to już inna para butów,

    Otóż to - najpierw piszesz, że więcej od innych, teraz, że nie wiadomo
    czy dużo. Mają jakiś tam model swoich zachowań i tyle.

    > bo oczywiście zgadzam się, że nałóg nikotynowy, jak
    > zresztą każdy nałóg, jest głupotą i stanem chorego umysłu.

    Widzisz, świat nie jest binarny i z nałogami itd. bywa różnie.
    Jeden zbiera znaczki, inny lubi jak mu skarpetki śmierdzą.
    Poza tym jak zdefiniujesz "zdrowy" umysł?

    > Dlatego pewnie
    > ci których przytoczyłem, się wyleczyli w końcu na stałe. :P

    Wyleczyli się, powiadasz. To można różnie rozumieć. Nie palą
    czy przestali się chować?

    > Głównie obserwując rodziców.

    Również.

  • 127. Data: 2012-04-11 17:32:58
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-04-11 10:42, z pisze:

    > Nie. Za tym stoi ta banda nieudaczników którzy obiecują że o nas zadbają
    > i będzie nam dobrze. A lemingi co? "No dobra"

    Póki cała hołota ma prawo głosu, to lepiej nie będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 128. Data: 2012-04-11 17:33:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dykus,

    Wednesday, April 11, 2012, 5:20:07 PM, you wrote:

    > To atak na wolność! Czemu by to miało służyć? :)

    Ustalaniu sprawców wykroczeń czy kolizji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 129. Data: 2012-04-11 17:46:51
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Ustalaniu sprawców wykroczeń czy kolizji.

    Oczywiście. I konsekwentnie na czole każdemu numer identyfikacyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 130. Data: 2012-04-11 17:54:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dykus,

    Wednesday, April 11, 2012, 5:46:51 PM, you wrote:

    > Oczywiście. I konsekwentnie na czole każdemu numer identyfikacyjny.

    Koniecznie kod paskowy. I kamery HD wszędzie - nawet w kiblu.

    A tak powazniej - wolność rowerzystów kończy się tam, gdzie zaczyna
    się wolność innych uczestników ruchu. Rowerzyści w razie wyrządzenia
    szkody lub wykroczenia uciekają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl