  • 21. Data: 2022-01-13 09:58:28
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/nAoPSv4tsS0 tu masz wyjaśnione :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 22. Data: 2022-01-13 10:44:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 09:58, LordBluzg(R) pisze:

    > https://youtu.be/nAoPSv4tsS0 tu masz wyjaśnione :)

    Moje wyjaśnienie mniej nudne, ale niekoniecznie mniej prawdziwe.
    Dzisiaj nie tylko algorytmy googla zamykają nas w bańce informacyjnej,
    cała masa robi to sama ograniczając się do prasy, radia i TV
    wybranego przez siebie nurtu.
    Więc dlaczego PiS miałby nie skorzystać z okazji?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2022-01-13 10:48:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 09:13, trybun pisze:

    > "Demokracji" która istnieje tylko bo Ty tak mówisz.
    >
    > Nigdy w historii TVP nie było prób urabiania widza (Polaka) jak to się
    > odbywa teraz.  Nawet w tym wyklętym PRLu nie było urabiających
    > komentarzy propagandy do wydarzeń pokazywanych w "Wiadomościach/Dzienniku".

    Niestety były porozmawiaj z kimś kto wtedy by dorosły skoro ty tylko
    niepolityczne dobranocki pamiętasz. A urabianie dotyczyło nawet
    nieletnich dzieciaków (patrz akcja niewidzialna ręka w teleranku).

    > Na szacunek, panie kolego to trzeba sobie zasłużyć.

    Nie zasłużysz sobie opowiadając bajki o PRLu.

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2022-01-13 11:28:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2022 o 10:44, RadoslawF pisze:

> [...]
    > wybranego przez siebie nurtu.
    > Więc dlaczego PiS miałby nie skorzystać z okazji?

    Odpowiedź, nie jest prosta, bo wszystko jest kwestią sugestii.
    Bardzo niewiele osób jest obiektywnych i zdolnych do oceny w sposób
    obiektywny.

    Jest na to też dokładny ale znów "nudny" materiał.

    Taki przykład:

    Jeśli ktoś w pada w "studnię" prawicową, lewicową, liberalną, religijną
    itd to zaczyna się poruszać w tym kierunku i mimowolnie wybiera treści
    sobie bliskie, negując inne, pomimo że one mogą być bliższe prawdy :)

    Dochodzi tutaj jeszcze zakłamanie, które powstaje jakby samo w umyśle
    osoby zmanipulowanej, która odrzuca prawidłowości, kierując się
    zmanipulowaną treścią.

    Przykładem może być, że kiedyś afery, dziennikarze, pisali pokazywali to
    w TV, że rząd dopuszczał się wielu przekrętów ale obecnie prawicowy
    suweren tego nie pamięta, że tak było. Afera U Sowy, była we wszystkich
    stacjach, podobnie jak inne.

    Dzisiejsza, prawicowa TV publiczna całkowicie kryje przekręty i afery
    rządu i zgodnie z myśleniem prawicowego suwerena, atak na TVP jest
    atakiem na jego umysł :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 25. Data: 2022-01-13 12:59:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 09:13:19 +0100, trybun wrote:

    > "Demokracji" która istnieje tylko bo Ty tak mówisz.
    > Nigdy w historii TVP nie było prób urabiania widza (Polaka) jak to się
    > odbywa teraz.

    Bylo. Jak TVP dzis ogladam, to mi sie zaraz czasy Urbana przypominaja
    :-)

    J.

  • 26. Data: 2022-01-13 13:13:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.01.2022 o 12:59, J.F pisze:

    > Bylo. Jak TVP dzis ogladam, to mi sie zaraz czasy Urbana przypominaja
    > :-)

    Była wtedy jakaś opozycja?

  • 27. Data: 2022-01-13 14:30:22
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.01.2022 o 10:48, RadoslawF pisze:

    > Niestety były porozmawiaj z kimś kto wtedy by dorosły skoro ty tylko
    > niepolityczne dobranocki pamiętasz. A urabianie dotyczyło nawet
    > nieletnich dzieciaków (patrz akcja niewidzialna ręka w teleranku).

    Najlepszy odnośnik znajdziesz w retransmisjach Dzienników TVP na kanale
    TVP Historia. Tak, albo jakiś sabotażysta albo niedopatrzenie że ta
    także tuba propagandy daje dzisiejszemu widzowi taki materiał
    porównawczy do tego jak informacja w TVP zgoebbelsiała..

    > Nie zasłużysz sobie opowiadając bajki o PRLu.
    >

    > pozdrawiam

    Jedno że nie zabiegam o szacunek byle kogo, dwa nie ma mowy o żadnych
    bajkach, pamiętam PRL i wcale mi nie zależy aby mu słodzić. Jednak chyba
    nawet ty o ile pamiętasz tamte czasy to przyznasz że w niejednej kwestii
    dzisiejsza "demokracja" wymięka wobec tego co było w PRLu - choćby w
    sposobie  podawania widzowi informacji.

  • 28. Data: 2022-01-13 14:31:00
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Bylo. Jak TVP dzis ogladam, to mi sie zaraz czasy Urbana przypominaja
    > :-)
    >
    > J.

    Tzn? Wiesz że Urban nie był znienawidzony za kłamstwa a prawdę którą
    przedstawiał widzowi bez zawoalowania.. Choćby słynne "rząd się sam
    wyżywi" , kiedy to rewolta solidarnych pustoszyła kraj strajkami.

  • 29. Data: 2022-01-13 14:39:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 13:13:00 +0100, ii wrote:

    > Była wtedy jakaś opozycja?

    A na co by tak najezdzali :-)

    J.

  • 30. Data: 2022-01-13 15:23:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-12-stycznia-2022 o 15:14, r...@k...pl pisze:

    > Ja i znajomi mamy kablówkę i obie te TV.
    > I nikt nie ogląda. Dlaczego?

    To Wasza sprawa. Ważne że Możeci oglądać tvn.

    Były czasy gdy anie Republiki ani Trwam nie można było oglądać.

    To że mieszkasz w mieście nie powinno zmieniać Twojej percepcji

    PS. Właśnie wchodzi dvbt2. Podobno Republika będzie w naziemnej.

    A Czy tvn24 będzie?. Do tej pory była to stacja PŁATNA. Płaciło się za
    przesył ale jednak się płaciło.
    Czy tvn24 będzie dostępny ZA DARO. Bo miejsca ma muxach BĘDĄ.