  • 31. Data: 2022-01-13 15:55:55
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 11:28, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Dochodzi tutaj jeszcze zakłamanie, które powstaje jakby samo w umyśle
    > osoby zmanipulowanej, która odrzuca prawidłowości, kierując się
    > zmanipulowaną treścią.
    >
    > Przykładem może być, że kiedyś afery, dziennikarze, pisali pokazywali to
    > w TV, że rząd dopuszczał się wielu przekrętów ale obecnie prawicowy
    > suweren tego nie pamięta, że tak było. Afera U Sowy, była we wszystkich
    > stacjach, podobnie jak inne.
    >
    > Dzisiejsza, prawicowa TV publiczna całkowicie kryje przekręty i afery
    > rządu i zgodnie z myśleniem prawicowego suwerena, atak na TVP jest

    Ale skąd zdziwienie?
    Stanowiska kierownicze w państwowej TV zawsze były polityczne.
    Więc ta TV zawsze nadskakiwała partii rządzącej.
    A że PiS doprowadziło całość do stylu z czasów PRLu to znaczy
    że jej następcy z tego skorzystają czyli tego nie zmienią.
    Zmienią tylko zarządzających na swoich.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2022-01-13 16:00:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 14:30, trybun pisze:

    > Najlepszy odnośnik znajdziesz w retransmisjach Dzienników TVP na kanale
    > TVP Historia. Tak, albo jakiś sabotażysta albo niedopatrzenie że ta
    > także tuba propagandy daje dzisiejszemu widzowi taki materiał
    > porównawczy do tego jak informacja w TVP zgoebbelsiała..

    > Jedno że nie zabiegam o szacunek byle kogo, dwa nie ma mowy o żadnych
    > bajkach, pamiętam PRL i wcale mi nie zależy aby mu słodzić. Jednak chyba
    > nawet ty o ile pamiętasz tamte czasy to przyznasz że w niejednej kwestii
    > dzisiejsza "demokracja" wymięka wobec tego co było w PRLu - choćby w
    > sposobie  podawania widzowi informacji.

    Nie przyznam.
    Za PRLu TV robiła to samo tylko bardziej.
    Nawet małe dzieci były ogłupiane propagandą.

    A fakt że nie chcesz tego przyznać oznacza że tego nie znasz/pamiętasz
    lub tak barddzo chcesz oczernić PiS że świadomie opowiadasz bajki o PRLu.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2022-01-13 17:11:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 15:55:55 +0100, RadoslawF wrote:

> [...]
    > A że PiS doprowadziło całość do stylu z czasów PRLu to znaczy
    > że jej następcy z tego skorzystają czyli tego nie zmienią.

    Wszyskich zmienia.
    PiS sporo wyrzucil, troche zostawil, zatrudnil nowych.

    No to nowi sa do wyrzucenia, zostawieni tez :-)

    J.

  • 34. Data: 2022-01-13 19:43:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-stycznia-2022 o 09:13, trybun pisze:

    > Ale Ty podpowiesz co w wypowiedzi jest  nie tak?

    Wypowiedź jest OK.

    Coś jest nie tak z faktem że za miliony się podsłuchuje a za darmo można
    to wykryć?

    Coś tu nie gra.

    I dlaczego citizen nie potrafi zbadać Androida tylko Ajfony? ;-)

  • 35. Data: 2022-01-14 12:38:05
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.01.2022 o 16:00, RadoslawF pisze:

> [...]
    >
    > A fakt że nie chcesz tego przyznać oznacza że tego nie znasz/pamiętasz
    > lub tak barddzo chcesz oczernić PiS że świadomie opowiadasz bajki o PRLu.

    No i z jakichś powodów nie pamiętasz albo nie chcesz pamiętać np. wydań
    i jakości Wydarzeń/Dziennika TVP w PRLu względem tych dzisiejszych.
    Przykładowo - wtedy dostawałeś surową informację i swobodę w jej
    interpretacji, dzisiaj co najmniej  kilku (nie ,może braknąć kogoś z
    prof tytułem w tym gronie) propagandzistów jednostronnie urabia widza co
    on ma o tym myśleć. Jednym słowem - wybucha jakaś wojna to propaganda
    pokazuje winnego.

    Jak można ogłupić dzieci wiadomością że wybuchła wojna? Bo pokazywanie
    palcem winnego to już ogłupia na amen. Nie wiem tylko czy jesteś w
    stanie to rozumieć.

  • 36. Data: 2022-01-14 12:38:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.01.2022 o 19:43, _Master_ pisze:

> [...]
    > można to wykryć?
    >
    > Coś tu nie gra.
    >
    > I dlaczego citizen nie potrafi zbadać Androida tylko Ajfony? ;-)

    Ale ja właśnie o tym. Czyli wątpliwości że ktoś kto żąda takiej kasy za
    swój program nie przewidział sytuacji (i pozwoli na to) że byle
    nastolatek w domowych warunkach go wykryje.

    Citzien to może i nie, ale tu w tym wątku podawał ktoś nazwę narzędzia
    do zdiagnozowania swojego telefonu z Andkiem pod kątem obecności Pegaza..

  • 37. Data: 2022-01-14 14:16:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.01.2022 o 12:38, trybun pisze:

> [...]
    >
    > Jak można ogłupić dzieci wiadomością że wybuchła wojna? Bo pokazywanie
    > palcem winnego to już ogłupia na amen. Nie wiem tylko czy jesteś w

    Świat się zmienił to i propaganda dopasowała do niego.

  • 38. Data: 2022-01-14 15:09:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > Citzien to może i nie, ale tu w tym wątku podawał ktoś nazwę narzędzia
    > do zdiagnozowania swojego telefonu z Andkiem pod kątem obecności Pegaza..

    A starożytnego konia trojańskiego to nie dało się wykryć jak już wiadomo
    było czym jest?

  • 39. Data: 2022-01-14 16:03:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-14 o 14:16, ii pisze:

    > Świat się zmienił to i propaganda dopasowała do niego.

    Nie pasuje mu to do wizji że pis jest gorszy od komuchów.
    A to nie za PRLu w tak chwalonym przez niego dzienniku telewizyjnym
    w ramach prognozy pogody RFN był pustoszony przez burze i huragany
    a w NRD tylko silne wiatry. Tak silnie strzeżona granica. :-)
    I tak wyglada ta jego surowa informacja i swoboda interpretacji
    z czasów prlu.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2022-01-15 11:46:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.01.2022 o 14:16, ii pisze:

    > Świat się zmienił to i propaganda dopasowała do niego.

    Myślisz że teraz to właśnie takie czasy aby można (trzeba) było
    ordynarnie manipulować informacją wobec własnego społeczeństwa?