  • 61. Data: 2022-01-18 16:16:32
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jan 2022 18:32:25 +0100, trybun wrote:

    > Domyślam sie że powyższy klip to jakiś dowód na coś co zaprzecza faktom
    > przeze mnie przytaczanym?
    >
    > Widzisz gdzieś tam modulowanie głosu, specyficzne akcentowanie zdań

    Nie ma modulowania i akcentowania?

    > przez dziennikarza, no i najważniejsze, gdzie  gromadka wzajemnie
    > przytakujących sobie celebrytów w roli "ekspertów, ludzi nauki, ludzi z

    A ten kogo widzimy, to kto?
    Bo "prezenter" dziennika to inny ... ale to chyba jakis montaz.
    Celebryta chyba nie, bo socjalizm nie zna tego slowa :-)

    > ulicy itd " czy serwowanie klipów poparcia nagrywanych na ulicy ale
    > wyrażanych _w kilku_ słowach poparcia, które maja popierać opinie
    > wygłaszaną przez prowadzącego taki spektakl.

    rzadziej ... moze trudno bylo takich znalezc :-)

    Ale przeciez jest pelno przykladow
    https://www.youtube.com/watch?v=Ew_dbpQNdXU

    Tu nie najezdzaja na opozycje, bo jakze to - przyznawac, ze jest?
    Najezdzac trzeba na spekulantow itp :-)

    Na strajkujacych ... z umiarem, zganic mozna,
    ale przeciez nie mozna przyznac, ze jest ich duzo.

    https://www.youtube.com/watch?v=WLA8331oHDg
    https://www.youtube.com/watch?v=OLE8ziy3a50

    J.

  • 62. Data: 2022-01-20 10:45:55
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.01.2022 o 16:16, J.F pisze:

    > Nie ma modulowania i akcentowania?

    Aż się dziwie że Ty dostrzegasz w monotonnym dukaniu jakiegoś starego
    dziada zamiar manipulacji Tobą..

    > A ten kogo widzimy, to kto?
    > Bo "prezenter" dziennika to inny ... ale to chyba jakis montaz.
    > Celebryta chyba nie, bo socjalizm nie zna tego slowa :-)

    A skąd niby mam to wiedzieć? Dawniej prezenterzy DTV nie wyglądali przed
    kamerą jak salon mody. Ale jakie konkretnie masz wobec owego
    łachmaniarza zarzuty?

> [...]
    > Najezdzac trzeba na spekulantow itp :-)
    >
    > Na strajkujacych ... z umiarem, zganic mozna,
    > ale przeciez nie mozna przyznac, ze jest ich duzo.

    Jaką "opozycję"??  Chodzi o ustrój Państwa w którym gremialnie media
    zainteresowane są tylko dezinformacją i zakłamaniem wobec obywateli a
    nie prawdą i obiektywizmem.

  • 63. Data: 2022-01-20 20:43:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2022 10:45:55 +0100, trybun wrote:

    > Aż się dziwie że Ty dostrzegasz w monotonnym dukaniu jakiegoś starego
    > dziada zamiar manipulacji Tobą..

    Manipulacja i indoktrynacja to z samej tresci wynika :-)
    Modulacji glosu tam prawie nie ma, ale akcentowanie/przerwy są.

    W koncu ma dobitnie indokrynowac :-)

    > A skąd niby mam to wiedzieć? Dawniej prezenterzy DTV nie wyglądali przed
    > kamerą jak salon mody. Ale jakie konkretnie masz wobec owego
    > łachmaniarza zarzuty?

    Nie o to chodzi - celebrytow socjalizm nie znal, chyba, ze tak nazwac
    władców partii. No ale jacys "eksperci" sie czasem zdarzali w TV.

    A to zdaje sie nie jest "stary dziad", tylko etatowy prezenter
    Dziennika.

    > Jaką "opozycję"??  Chodzi o ustrój Państwa w którym gremialnie media
    > zainteresowane są tylko dezinformacją i zakłamaniem wobec obywateli a
    > nie prawdą i obiektywizmem.

    No i co - w socjalizmie było lepiej?

    W latach 80-tych najbardziej byli zainteresowani dezinformacja i
    zakłamaniem, bo sie obywatele za bardzo buntowali ...
    a propopaganda to od 1917 byla dla socjalizmu wazna.

    J.

  • 64. Data: 2022-01-21 09:42:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ależ co Ty pie.....sz.
    Była np. taka "słynna" dziennikarka o nazwisku zapomnianym na śmietniku historii
    znana m.in. ze zdania "dzieci, w co Wy się
    bawicie?"
    O tym, że po pałobiciach ranni i płaczący (dosłownie, od własnego gazu, narzekali na
    gogle jakieś Polsportu im dali ;)) byli
    wyłącznie zomowcy to norma.

    -----

  • 65. Data: 2022-01-22 10:52:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.01.2022 o 20:43, J.F pisze:

    > Manipulacja i indoktrynacja to z samej tresci wynika :-)
    > Modulacji glosu tam prawie nie ma, ale akcentowanie/przerwy są.
    >
    > W koncu ma dobitnie indokrynowac :-)

    Widać jak mało wiesz o tych sprawach. Nie wiem tylko czy nie widzisz
    faktu stania w szambie czy po prostu nie przyjmujesz tego do wiadomości.

> [...]
    > władców partii. No ale jacys "eksperci" sie czasem zdarzali w TV.
    >
    > A to zdaje sie nie jest "stary dziad", tylko etatowy prezenter

    Owszem, zaglądali. ale nie po to aby podawać aktualne newsy w
    Wiadomościach i przytakując sobie urabiać widza do swojej opinii.

    A jaką niby moc urabiającą na widza może mieć dukający stary dziad przed
    kamerą, na dodatek bez wsparcia szczekaczek?

> [...]
    > zakłamaniem, bo sie obywatele za bardzo buntowali ...
    > a propopaganda to od 1917 byla dla socjalizmu wazna.

    Tu nigdy nie było socjalizmu. A w PRLu było lepiej pod względem tego że
    TVP nie była medialną tubą ordynarnej  propagandy.

  • 66. Data: 2022-01-23 19:26:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-16 o 16:38, Arek pisze:
    > Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości

    > Nie było też pasków... NIe było gdzie najgorszych idiotyzmów umieszczać.
    > Jednak spiker patrzy w kamerę i chociaż większość do cna zdemoralizowana,
    > to jednak bełkotać "w żywe oczy" trudniej, na paskach manipulować i łgać
    > łatwiej.
    > Wszyscy starsi znajomi i rodzina również potwierdzają - tak ohydnie
    > jak w obecnej TVP info nawet w PRL-owskiej TV nie było.
    Popatrz dokładnie w oczy tego spikera to zauważysz, że nie patrzy w
    kamerę tylko na ściągawkę, którą czyta . Tekst ma na gotowo, a zarabia
    że hoho.
    Krystyna Loska to była spikerka z prawdziwego zdarzenia. Nie czytała,
    tylko miała poukładane w głowie!

    animka

  • 67. Data: 2022-01-23 19:33:25
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-17 o 18:33, trybun pisze:

    > Nie, wcześniej nie było takich SMSów.  Wszystko jest możliwe,. W tym
    > wszystkim najbardziej prawdopodobne jest to że któraś z aktualizacji
    > namieszała w telefonie, a zaktualizowałem w ostatnim czasie ponad 40 APK
    > w tym te od Wiadomości i Rozmów. Jednak biorąc pod uwagę ten koszmarny
    > spadek wydajności baterii nie można odrzucić wersji że coś obcego siedzi
    > w telefonie, coś z zapotrzebowaniem na szybki internet.

    A ja mam pegasusa pluskwę z UPC. Pluskwa śledzi każdy mój ruch w
    komputerze i szkodzi mi cały czas. Ciekawa jestem ile za to wziął jakiś typ.

    --
    animka

  • 68. Data: 2022-01-23 23:52:06
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 23.01.2022 o 19:33, Animka napisała:

    > A ja mam pegasusa pluskwę z UPC. Pluskwa śledzi każdy mój ruch
    > w komputerze i szkodzi mi cały czas.

    Żeby nie było tak jak przy debacie sejmowej nt. odwołania Sławomira
    Nowaka z funkcji ministra transportu w 2013 roku, kiedy to Patryk Jaki
    dał ministrowi słoik, w którym miała być pluskwa. Wtedy na mównicę
    wszedł profesor nauk biologicznych, Stefan Niesiołowski i rzekł do
    Jakiego: "To jest karaluch, ty nieuku, to jest karaluch!"

  • 69. Data: 2022-01-24 09:17:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.01.2022 o 19:33, Animka pisze:

    > A ja mam pegasusa pluskwę z UPC. Pluskwa śledzi każdy mój ruch w
    > komputerze i szkodzi mi cały czas. Ciekawa jestem ile za to wziął
    > jakiś typ.

    A czym to się konkretnie objawia?

  • 70. Data: 2022-01-27 21:57:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-23 o 23:52, Collie pisze:

> [...]
    > wszedł profesor nauk biologicznych, Stefan Niesiołowski i rzekł do
    > Jakiego: "To jest karaluch, ty nieuku, to jest karaluch!"

    Prawda, czy dowcip?

    --
    animka