  • Data: 2020-12-19 23:37:02
    Temat: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?
    Chcę móc wracać do przeprowadzonych rozmów, odsłuchiwać, sprawdzać, mieć wyraźne i
    słyszalne nagranie, a program ma działać automatycznie, zgrywać każdą rozmowę.

    1. Kiedyś polecono mi tutaj Autoamtic Call Recorder od Global Effect.
    Nie było to najgorsze, tylko rozmówcę słabo było słychać na nagraniu, a mnie znowu za
    mocno. Poza tym obsługa, archiwum, przyjazność - aplikacja świetna. Kosztowała 25 zł.
    Ale dziś jej już nie ma.

    2. Próbowałam ACR w Sklepie Play - niby miliony pobrań, niby najwyższe noty - ale
    tylko reklamy, i nie nagrywa.

    3. Ściągnęłam coś jeszcze - jakość poniżej fatalnej.

    Mam dość próbowania i wkurzania się.
    Dlatego proszę - podpowiedzcie mi co warto zainstalować na telefonie, by było dobrze
    słychać obie strony rozmowy.
    Legalność/nielegalność - nie interesują mnie te rzeczy.
    Płatność za apkę - ok, ale ma działać dobrze.

    Kiedyś rozmawialiśmy w wątku:
    https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/
    uGEDYz1OJcg/m/k2FcDXsaAwAJ

    Pozdrawiam,