  • Data: 2020-12-20 16:40:16
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.12.2020 collie <c...@v...pl> napisał/a:

    > Ty masz pewnie służbowego Huaweja, lub innego Xiaomi, a ona ma

    Nie, mam jakiegoś Samsunga sprzed ładnych kilku lat, bodajże
    jest to A7. Nie jest mi do niczego potrzebny wypasiony sprzęt,
    więc nawet nie wnioskowałem o wymianę, bo i po co. To już nie
    te czasy, gdy komuś imponowała "fura, skóra i komóra".

    > kupiła sobie chińczyka do nagrywania rozmów, może być odebrane
    > tak jak propozycja kupna perfum Pani Walewska zamiast Chanel N°5,
    > choćby Pani Walewska była z pompką.

    Chińczyk nie jest już synonimem tandety, to tak profilaktycznie
    przypomnę, jakbyś przespał ostatnie kilkanaście lat.
    Porównanie więc trochę od czapy.

    Ja tylko piszę, że nie ma sensu się obrażać na rzeczywistość.
    A rzeczywistość jest taka, że w nowych Androidach, zwłaszcza
    "markowych", producenci robią ostro pod górkę nagrywaniu rozmów.
    Więc jeśli priorytetem jest bezproblemowe nagrywanie- można zmianę
    rozważyć. Jeśli nie- można liczyć na szczęście i działający program.

    > Po co? Wystarczy spytać, bo być może już ktoś wcześniej przewalił
    > pińcet apek i znalazł tę jedyną, która działa nawet z Androidem 10.

    Nie tylko z Androidem 10, raczej z tym konkretnym modelem telefonu.
    Pytanie, czy po kolejnej aktualizacji systemu będzie nadal
    działać, czy akurat ten myk, na którym developer oparł działanie swojej
    aplikacji nie zostanie "załatany".

    Ale to już pozostawiam do rozważenia dla Autorki wątku.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.