  • Data: 2020-12-20 17:07:53
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore II?
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2020 o 23:37, kawalerka poznan.winogrady pisze:
    > Cześć,
    > Jakiej aplikacji używacie - i jest OK - do nagrywania rozmów?
    > Chcę móc wracać do przeprowadzonych rozmów, odsłuchiwać, sprawdzać, mieć wyraźne i
    słyszalne nagranie, a program ma działać automatycznie, zgrywać każdą rozmowę.

    Przyznam że nie mam obecnie Samsunga Galaxy Note 10+, ale tutaj
    dyskutują ci co go mają i piszę żeby pobrać ACR - ale nie ze sklepu Play
    tylko ze sklepu Samsunga (Galaxy Store):
    https://forum.android.com.pl/topic/364233-samsung-ga
    laxy-note-10-nagrywanie-rozm%C3%B3w/?do=findComment&
    comment=5746186
    Link skrócony:
    https://tinyurl.com/y94soz4y