  • 11. Data: 2020-06-24 21:03:45
    Temat: Re: Phev w ofensywie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/06/2020 20:49, RadoslawF wrote:
    > Idiotycznym argumentem jest propozycja cyklicznego manicure
    > bo i tak pojechać się nie da. Lub zakupów.

    Brawo. Miało to obnizyć debilizm argumentu o poruszaniu się autem
    elektrycznym na długicha trasach. Wspaniale że to wreszcie zauważyłeś,
    tak to debilizm.

    Aczkolwiek mam niejaką wątpliwośc czy robiłeś kiedykolwiek zakupy z
    kobietą...

    > To dlaczego wystartowałeś ze swoją hipokryzją?

    Żeby postawić te debilizmy w kontraście z innymi debilizmami. Niektórzy
    dopiero wtedy dostrzegają co mówią. Kiedy się ich posadzi obok czegoś
    równie absurdalnego.

    > Dlaczego uczestniczysz w tej dyskusji zamiast się powstrzymać?

    Ponieważ mam zasadę że tępe debilizmy ideologiczne należy rozdeptywać w
    zarodku. Nie zrobiono tego z antyszczepionkowcami i płaskoziemcami i się
    rozrośli. Za chwilę okaże się że samochody elektryczne powodują autyzm z
    genderem w G5.

    > Tak bardzo lubisz to szambo czy jednak jesteś oszołomem?

    Czasem jak komuś pokazuje palcem że pływa w szambie to dostaje dokładnie
    taką reakcję. Nie jesteś pierwszy ani ostatni. Mimo to warto.

  • 12. Data: 2020-06-25 01:25:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-24 o 21:03, heby pisze:

    > Brawo. Miało to obnizyć debilizm argumentu o poruszaniu się autem
    > elektrycznym na długicha trasach. Wspaniale że to wreszcie zauważyłeś,
    > tak to debilizm.

    Ja zauważyłem że ty nie zauwazyłeś tylko ratowałeś sytuację
    wysyłając jadącego na zakupy i manicure.

    > Aczkolwiek mam niejaką wątpliwośc czy robiłeś kiedykolwiek zakupy z
    > kobietą...

    Ja mam wątpliwość czy ktokolwiek to robił co trzy godziny.
    A skoro jazda długodystansowa elektrykiem to debilizm to
    dlaczego tak bronisz tych zakupów w czasie przerwy?

    > Żeby postawić te debilizmy w kontraście z innymi debilizmami. Niektórzy
    > dopiero wtedy dostrzegają co mówią. Kiedy się ich posadzi obok czegoś
    > równie absurdalnego.

    Tu udało ci się postawić, zakupy i manicure. :-)

> [...]
    > zarodku. Nie zrobiono tego z antyszczepionkowcami i płaskoziemcami i się
    > rozrośli. Za chwilę okaże się że samochody elektryczne powodują autyzm z

    To kiedy zaczniesz tępić propozycje zakupów i manicure co
    trzy godziny?

    > Czasem jak komuś pokazuje palcem że pływa w szambie to dostaje dokładnie
    > taką reakcję. Nie jesteś pierwszy ani ostatni. Mimo to warto.

    Jak na razie to pokazałeś palcem na siebie i udowodniłeś
    że lubisz pływać w szambie. Z tego co pamiętam nie pierwszy raz.
    Pewnie i nie ostatni. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-06-25 07:16:23
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.focus.de/auto/news/autoabsatz/mehrwertst
    euer-senkung-vw-gibt-ab-sofort-16-prozent-auf-alles-
    ausser-elektroautos_id_12128400.html

    oficjalnie tylko w Niemczech ale warto spytac jakby ktos chcial VW kupowac

    16% rabatu (obnizony 19->16 VAT) dla osob prywatnych, dotyczy spalinowych i hybryd

  • 14. Data: 2020-06-28 08:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Na przykład wmawianie że półtorej godzinna przerwa na ładowanie co
    > trzy godziny jazdy to żaden problem.

    To troche tak jak wmawianie klientom ze potrzebuje 200KM zeby dojechac
    do sklepu. ale sa eko bo maja DPFa...?
    Albo ze foliami nie trzeba sie przejmować bo przeciez segregujemy
    smieci? (a duzo ludzi nie rozumie ze wszelkie cienkie folie i tak sie
    do przeróbki nie nadaje)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 15. Data: 2020-06-29 09:45:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-28 o 08:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Albo ze foliami nie trzeba sie przejmować bo przeciez segregujemy
    > smieci? (a duzo ludzi nie rozumie ze wszelkie cienkie folie i tak sie

    Może by zrozumiało, gdyby to im ktoś powiedział. W informacjach o tym,
    jak segregować odpady w mojej okolicy o tym nie ma.

    Zresztą, jeśli to jest takie ą ę, i śmieciarze mają taki wielki problem
    z tym, że to folia za cienka, a że szklanka to nie do szkła, to już
    chyba lepiej by było, gdybyśmy wrzucali śmieci do jednego wora jak leci,
    a już specjaliści by sobie segregowali wg obowiązujących w danym dniu
    wytycznych. Drożej by nie było, bo już jest drogo, a może nawet byłoby
    taniej, bo jednak lepiej zapłacić specjaliście, aby posegregował, niż
    kazać to robić za darmo ludziom, a potem po nich poprawiać.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2020-06-29 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Może by zrozumiało, gdyby to im ktoś powiedział. W informacjach o
    > tym, jak segregować odpady w mojej okolicy o tym nie ma.

    Ano.

> [...]
    > jest drogo, a może nawet byłoby taniej, bo jednak lepiej zapłacić
    > specjaliście, aby posegregował, niż kazać to robić za darmo

    Specjalisci twierdza ze nawet najlepsze linie sortujace nie odzyskaja i
    nie posortuja wszystkiego i ze jednak lepiej przywozic wstepnie
    sortowane.
    Ale zgadzam sie ze jest z tym bałagan i sa pułapki w styłu szkło pakowe
    etc.
    Ale nie oszukujmy - i tak najwiekszy problem jest w tym ze gro ludzi ma
    sortowanie w dupie i nie chodzi tu o niuanse czy oflia taka czy siaka
    tylko ogólnie - olewaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 17. Data: 2020-06-30 09:02:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, June 29, 2020 at 8:00:00 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Ale nie oszukujmy - i tak najwiekszy problem jest w tym ze gro ludzi ma
    > sortowanie w dupie i nie chodzi tu o niuanse czy oflia taka czy siaka
    > tylko ogólnie - olewaja.

    Wiekszym problemem jest ilosc tych surowcow. Nikt juz tego nie chce :(
    Zbierana aktualnie ilosc przekracza mozliwosci przetwarzania. Ceny sortowanych
    surowcow aktualnie sa ujemne, stad m.in. wzrost cen wywozu...

    https://ro.com.pl/kryzys-recyklingu-coraz-nizsze-cen
    y-surowcow-wtornych/01493123

    https://portalkomunalny.pl/zalamanie-na-rynku-surowc
    ow-wtornych-4885/