  • 91. Data: 2022-06-23 20:47:50
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.06.2022 o 20:42, ii pisze:

    > Słyszałem, że to jednak twojego dziada a nie twój.

    Dziadka.

    > Sprawdzę, może wyrwali.

    Nie wyrwali, dalej są. Tobie wyrwali i myślisz, że innym też?

  • 92. Data: 2022-06-23 20:51:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Metrem? Te dwie linie na krzyż na cały kraj?

    Właśnie ;)Można sobie gadać o szczytnych celach i ratować planetę,
    ale lepiej najpierw się obudzić i popatrzeć gdzie się mieszka.

    Chodzi mi o to, że jest różnica czy trzeba się czołgać na piechotę do
    roboty z biedy bo nie ma na paliwo, czy z wyboru i bycia postępowym.

  • 93. Data: 2022-06-23 23:51:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-23-czerwca-2022 o 20:42, ii pisze:
    > Słyszałem, że to jednak twojego dziada a nie twój.

    Dziad używa. Ja posiadam ;-)

  • 94. Data: 2022-06-23 23:52:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-23-czerwca-2022 o 20:47, ii pisze:

    > Dziadka.

    Ojca

    Za kilka dni kończę 50 lat.

    A Ty?

  • 95. Data: 2022-06-23 23:54:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Jun 2022 16:09:27 +0200, w <62b47418$0$498$65785112@news.neostrada.pl>,
    robot <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Ty poważnie sądzisz że w Norwegii jest syf?

    Powiedzmy, że syf na standardy norweskie.

  • 96. Data: 2022-06-24 01:19:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.06.2022 o 23:51, _Master_ pisze:

    > Dziad używa. Ja posiadam ;-)

    Jak używa to też posiada.

  • 97. Data: 2022-06-24 01:22:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.06.2022 o 23:52, _Master_ pisze:

    > Ojca

    Czyli dziadek w sensie podeszłego wieku.

    > Za kilka dni kończę 50 lat.
    >
    > A Ty?

    Ja już umieram.