  • 271. Data: 2016-11-10 11:53:51
    Temat: Re: Pierwszeństwo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Nov 2016 09:14:54 +0100, r...@k...pl

    > A co za różnica? Przecież art. 22 nie pozbawia ciebie
    > pierwszeństwa przy ciągłej linii :>.

    Znaczna, szczególnie że wjazd z pasa awaryjnego to WŁĄCZANIE SIĘ DO RUCHU,
    w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
    przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to
    żadna różnica.

    > Wkleiłem do przeczytania o pasie przeplatania.

    Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
    ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.

    > Czyli nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
    > To bardzo, bardzo smutne. Bo jest tam jasno napisane jasno, że
    > jest to jednocześnie pas włączania i wyłączania, czyli nie stanowi
    > jezdni głównej drogi.
    > Ponadto czy to będzie jedno skrzyżowanie, czy dwa bezpośrednio
    > do siebie przylegające i tak nie ma znaczenia, bo i tak musisz ustąpić
    > pierwszeństwa wjeżdżając na jezdnię głównej drogi.

    Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
    pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
    ZMIANIE pasa ruchu.

    > Ale po co to ja piszę, jak i tak nie zrozumiesz :D.

    Piszesz nadal dyrdymały, bo nie umiesz się przyznać do walniętego błędu,
    tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
    trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie
    skończy, to już totalny mezalians.

    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 272. Data: 2016-11-10 12:48:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Nov 2016 11:53:51 +0100, w <6...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

> [...]
    > w związku z zastosowaniem ciągłej linii KRAWĘDZIOWEJ P-7(b) , wprost
    > przeciwnie niż w omawianej sytuacji. Ale już wiadomo, że dla ciebie to

    Od kiedy przeszkadza ci fakt, że jest on poza jezdnią?
    Pas to pas. Co prawda inne akty prawne określają co to za pas i do czego służy,
    ale już przecież ustaliłeś, że są one nieważne :D. Przecież pas to pas, na
    dodatek jest to pas autostrady :D.

    > Nie miałeś nic wklejać, tylko wskazać gdzie wg twojej teorii kończy się i
    > ew. zaczyna skrzyżowanie. Ale unikasz jak ognia.

    Znaczy się -- nie tylko nie czytasz ze zrozumieniem, ale w ogóle nie czytasz.

    > Przeczytałem dużo wcześniej niż to wkleiłeś i nic tam nie ma na temat
    > pierwszeństwa, a w szczególności, że obowiązuje tam A-7, szczególnie przy
    > ZMIANIE pasa ruchu.

    Nie ma nic na temat pierwszeństwa, skoro jest jasno napisane, że a) to
    połączone pasy włączania i wyłączania; b) pasy włączania i wyłączania stanowią
    jezdnię łącznika? W sumie nie dziwię się, że nie rozumiesz, bo to już logika
    (co prawda dosyć prosta, ale jednak logika).

    Może krótki test:
    a) pas przeplatania to połączony pas włączania i wyłączania
    b) pasy wyłączania i wyłączania stanowią jezdnię łącznika
    Pytanie:
    - Do jakiej jezdni należy pas przeplatania?

> [...]
    > tj. pomylenia P-1 z P-7, ot co. Ale już brnięcie że przy zmianie pasa pasa
    > trzeba się stosować do A-7, bo pas należy do skrzyżowania aż się nie

    Już ci wklejałem, że nie ma znaczenia czy jest P-1 czy P-7, bo ustawodawca
    przewidział stosowanie obu znaków, a P-7 _tylko w razie potrzeby_. No Albercik,
    weź ty się za samo czytanie chociaż.

  • 273. Data: 2016-11-10 19:16:31
    Temat: Re: Połączenie dróg. Re: Pierwszeństwo
    Od: "Dalok" <l...@o...pl>

    > Thu, 10 Nov 2016 00:00:33 +0100, Dalok
    >
    > Miałeś tylko na
    > przykładach potwierdzić to co napisałeś.

    Ja wszystko uzasadniam za pomocą PoRD.
    Jakie przyklady ty potrzebujesz ?

    > Powtarzam, pierwszeństwo
    > określają znaki poziome (w tym wypadku linie z serii P-1) _oraz_ PORD (w
    > tym wypadku Art. 22.).

    Ile razy mam ci pisać, ze żadne linie pasów ruchu nie decydują
    o pierwszeństwie.
    Art. 22 w zakresie pasów ruchu określa pierwszeństwo,
    ale tam nic nie pisze o liniach.
    W Art. 22 jest o pasach ruchu. Pasy ruchu mogą być oznaczone,
    lub nieoznaczone. Gdy pasy ruchu są nieoznaczone
    to art. 22 też obowiązuje (na takich pasach nieoznaczonych).

    > Nie jest ważniejszy.
    >
    > Myjk

    W ten sposób kolejny raz udowodniłeś, ze twoja wiedza o PoRD
    jest na poziomie dziecka posiadającego kartę rowerową.
    Przepraszam dzieci, które wiedzą, że znak A-7 jest ważniejszy
    od art.22 na podstawie art. 5.1 PoRD.

  • 274. Data: 2016-11-10 19:44:47
    Od: "JaTy.CKmK" <J...@g...com>

    W dniu 09.11.2016 o 12:47, Myjk pisze:
    > Wed, 09 Nov 2016 12:13:19 +0100, r...@k...pl
    >

    >..... a tylko to co mnie dotyczy jako kierowcę, tj. PORDem. A tam
    > jest napisane jak wół, że jak są więcej niż dwa równolegle biegnące pasy,
    > to pierwszeństwo wjazdu na pas ma ten wjeżdżający z prawej i ani ksztyny o
    > wykluczeniu z tego przepisu ze względu na namalowaną linię P-1c czy stojący
    > gdzieś znak A-7.

    hola! hola! a gdzie tak w PORDzie stoi? - każdy zmieniający pas ma
    przepuścić tego który się na nim znajduje - nie ma znaczenia czy to jest
    zmiana z lewego na prawy czy z prawego na lewy - ten z prawej strony ma
    pierwszeństwo tylko wtedy gdy są trzy pasy |1|2|3| (albo więcej)
    delikwenci jadą pasami 1 i 3 i obaj jednocześnie chcą zająć pas 2 to
    wtedy i tylko wtedy ten z 3 ma pierwszeństwo - c.b.d.o.

    --
    JaTy

    ---
    Avast.