  • 11. Data: 2011-09-19 21:42:04
    Temat: Re: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    No i nadal pod cennikiem wisi polityka prywatnosci.

    Logotyp jekos mi sie mocno kojarzy z gazeta.pl, ale to moze subiektywne
    skojarzenie przez te czerwona kropke i czarna czcionke "aukcje".

    Zycze powodzenia... kto wie, moze kiedys jak ktos wrzuci na grupe spam,
    to bedzie dostawal odpowiedz "spadaj na Drzewo" -> idz se wystaw na
    motoaukcje.eu? ;)

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 12. Data: 2011-09-19 22:34:23
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 262 roku bieżącego, wlasti zeznał(a) jak następuje:

    > a ja powiem - nic nie pomoże nowy serwis
    > gdy ludzie w opisach wciskają tekie kity że niech dszkal...

    Sami się ludzie proszą, jak zrobiłem opis i zdjęcia ukazujące
    wszystkie wady, to nawet tu usłyszałem, że szukam łosia i sprzedaje
    parcha za ciężkie pieniądze.

    Ludzie chcą kupować złudzenia to handlarze złudzenia sprzedają.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2011-09-20 07:10:14
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Ludzie chcą kupować złudzenia to handlarze złudzenia sprzedają.

    co prawda to prawda...
    no ale jak ktoś pisze, że stan taki jak nowy i cena adekwatna - no to żółć
    zalewa....

    art

  • 14. Data: 2011-09-20 17:30:49
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > No ale teraz pora na ochydny spam. Od dzisiaj rusza serwis aukcyjny dla
    > motocyklistów pod adresem www.motoaukcje.eu - chciałbym wszystkich
    > zaprosić do wstawiania swojej aukcji.

    Cennik:
    - Opłata za każde zdjęcie powyżej jednej sztuku - 0, 50 PLN

    erg

  • 15. Data: 2011-09-21 08:02:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisała rzekomo
> [...]
    > parcha za ciężkie pieniądze.
    > Ludzie chcą kupować złudzenia to handlarze złudzenia sprzedają.

    Tej, ale ja wtedy pisalem wprost co chcial zasugerowac MarcinN.
    Wiec nic osobistego, wodzu OK?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-09-21 10:09:23
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 264 roku bieżącego, Jasio zeznał(a) jak następuje:

    > PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisa?a rzekomo
    >
    > Tej, ale ja wtedy pisalem wprost co chcial zasugerowac MarcinN.
    > Wiec nic osobistego, wodzu OK?

    Nic osobistego, to moje spostrzeżenia dotyczące kilku sprzedawanym
    pojazdów, na przestrzeni paru ostatnich lat.

  • 17. Data: 2011-09-21 11:00:48
    Temat: Re: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklist?w
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 10:02, Jasio pisze:
    > PawelK vel Pablo<e...@...stopce> napisa?a rzekomo
    >
    > Tej, ale ja wtedy pisalem wprost co chcial zasugerowac MarcinN.
    > Wiec nic osobistego, wodzu OK?

    Ja tylko obiektywnie stwierdziłem, że zmęczony był ten motocykl z Twojej
    aukcji. Nie twierdziłem, że powinieneś to ukryć. Człowiek kupuje oczami,
    dlatego pierwsze wrażenie jes takie ważne.

  • 18. Data: 2011-09-21 11:08:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Ja tylko obiektywnie stwierdziłem, że zmęczony był ten motocykl z Twojej
    > aukcji. Nie twierdziłem, że powinieneś to ukryć. Człowiek kupuje oczami,
    > dlatego pierwsze wrażenie jes takie ważne.

    Heee? Widzialem Fazera Pawla na zywo i nie powiedzialbym o nim zmeczony,
    zadbany z paroma mankamentami.

    Co dla Ciebie znaczy zmeczony? Bo dla mnie to znaczy brudny, ze slabym
    lakierem, z lancuchem do ziemi i drutami z opon.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-09-21 12:58:45
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Co dla Ciebie znaczy zmeczony? Bo dla mnie to znaczy brudny, ze slabym
    > lakierem, z lancuchem do ziemi i drutami z opon.

    ciiiiii, bo jak Tytus przeczyta, to będzie że takie standardy wyznacza
    KHI ;)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 20. Data: 2011-09-21 13:02:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Szuwarek <p...@g...com> wrote:

    > ciiiiii, bo jak Tytus przeczyta, to będzie że takie standardy wyznacza
    > KHI ;)

    Jeszcze pare dni i KHI bedzie wygladalo tak, ze jak je Tytus zobaczy to
    zapyta czy sobie moze na nim zdjecie zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200