  • 21. Data: 2011-09-21 16:36:23
    Temat: Re: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklist w
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    *** AZ
    Jeszcze pare dni i KHI bedzie wygladalo tak, ze jak je Tytus zobaczy
    zapyta czy sobie moze na nim zdjecie zrobic.

    Tiaaa i pojdzie na allegro jako nofka sztuka jezdzona do kosciola.
    Poza tym to je se z niczym ponizej tankowca to tera nie robie fotek.

  • 22. Data: 2011-09-21 17:55:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-21 18:36, Tytus pisze:

    > Poza tym to je se z niczym ponizej tankowca to tera nie robie fotek.

    To moze jakas dieta by pomogla?

    KJ

  • 23. Data: 2011-09-22 15:56:23
    Temat: Re: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Faktycznie nie działa. Już poprawiłem ten link. Mam nadzieje, że podobne
    > kwiatki się już nie pojawią.

    KONIECZNIE dodaj lokalizację - co komu po obejrzeniu fajnej maszyny, jeśli
    okaże się, że jest w drugiej części Polski?

    --
    Yogi(n)

  • 24. Data: 2011-09-23 14:26:13
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    > KONIECZNIE dodaj lokalizację - co komu po obejrzeniu fajnej maszyny, jeśli
    > okaże się, że jest w drugiej części Polski?
    Wczoraj dodałem :)

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 25. Data: 2011-09-23 14:27:01
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > - Opłata za każde zdjęcie powyżej jednej sztuku - 0, 50 PLN

    Też poprawione :)

    Dodałem też listę ostatnich aukcji na głównej, chociaż póki co bida z
    aukcjami trochę ;)

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 26. Data: 2011-09-23 18:25:18
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 19.09.2011 14:13, Drzewo pisze:
    > Mój nick to Drzewo. [...] jeżdżę od tego sezonu czarną Hornetą

    Oby nie był proroczy.

    > serwis aukcyjny dla motocyklistów pod adresem www.motoaukcje.eu - chciałbym
    wszystkich zaprosić
    > do wstawiania swojej aukcji.

    ;)
    Wyszło tak na rambo "a może się uda, co mi tam szkodzi"? Czy szacowałeś
    w jakiś sposób szanse powodzenia? Soracz za demotywującego posta, ale
    ztcp wielu próbowało, nawet pomimo wsparcia spotów reklamowych w TV nie
    byli w stanie zagrozić serwisowi na "A".

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 27. Data: 2011-09-23 21:27:46
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Oby nie był proroczy.

    To tylko nick ;]

    > ;)
    > Wyszło tak na rambo "a może się uda, co mi tam szkodzi"? Czy szacowałeś w
    > jakiś sposób szanse powodzenia?

    Kierowałem się swoimi odczuciami - zadałem sobie pytanie czy będe chciał
    taki serwis odwiedzać i odpowiedź brzmiała - zdecydowanie Tak. Jakbym nie
    wierzył w powodzenie projektu to naprawde nie poświęcałbym na to tak wiele
    swojego czasu. To naprawdę wiele godzin pracy.

    > Soracz za demotywującego posta, ale ztcp wielu próbowało, nawet pomimo
    > wsparcia spotów reklamowych w TV nie byli w stanie zagrozić serwisowi na
    > "A".

    Serwis na A to nieco inna bajka - Ja nie stworzyłem następnego serwisu
    aukcyjnego dla każdego, ale serwis wyłącznie dla motocyklistów. Opinie na
    forach jak narazie naprawde nie są złe, a wręcz bardzo dobre, co mnie
    cieszy. Niestety mało aukcji to problem, ale serwis jest w sieci trzy dni.
    Wierzę, że po paru miesiącach będzie o wiele lepiej :)

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 28. Data: 2011-09-23 21:49:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-19 14:13, Drzewo pisze:

    > No ale teraz pora na ochydny spam. Od dzisiaj rusza serwis aukcyjny dla
    > motocyklistów pod adresem www.motoaukcje.eu - chciałbym wszystkich zaprosić
    > do wstawiania swojej aukcji.

    Masakra. Wchodze w "chopper/cruiser" i jest do wyboru KTM a nie ma
    Harleya. Wszedlem w "cross" i zobaczylem MV Agusta i Triumpha a nie
    widzialem Husqvarny. Dalej juz nawet nie drazylem bo to jakas porazka jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 29. Data: 2011-09-25 13:51:52
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Harleya. Wszedlem w "cross" i zobaczylem MV Agusta i Triumpha a nie
    > widzialem Husqvarny. Dalej juz nawet nie drazylem bo to jakas porazka

    Już to zmieniłem. Do zabytków sporo marek też zostało dodane. Niestety nie
    mogę odrazu zrobić czegoś, co zadowoli każdego, ale powoli do przodu :)

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 30. Data: 2011-09-25 13:53:30
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    To znowu ja :)

    Dzisiaj dodałem dział usługi motocyklowe:

    - Transport motocykli
    - Import motocykli
    - Ośrodki szkolenia
    - Wypożyczalnie