  • 1. Data: 2010-01-18 10:57:56
    Temat: Pijana jazda - pytanie o konsekwencje
    Od: Frame Relay <f...@g...com>

    Zdarzyło mi się jechać po kielichu (ok 1 promila). Wpakowałem się na
    betonowy słupek, lekko uszkadzając pojazd i wpadłem w ręce Policji.
    Jakich konsekwencji mogę się spodziewać? Proszę sobie darować
    umoralniające komentarze - wiem, ze głupio zrobiłem. Proszę o
    odpowiedzi na temat.

    fr.

  • 2. Data: 2010-01-18 11:09:07
    Temat: Re: Pijana jazda - pytanie o konsekwencje
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

> [...]
    > Jakich konsekwencji mogę się spodziewać? Proszę sobie darować
    > umoralniające komentarze - wiem, ze głupio zrobiłem. Proszę o

    Zakaz prowadzenia pojazdow na 2 lata + grzywna pare tysiecy zlotych.

  • 3. Data: 2010-01-18 11:27:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > Zakaz prowadzenia pojazdow na 2 lata + grzywna pare tysiecy
    > zlotych.

    Plus mala odsiadka w zawieszeniu.

    J.

  • 4. Data: 2010-01-18 12:12:09
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Plus mala odsiadka w zawieszeniu.

    A jak gdzieś kiedyś będziesz kandydował to opozycja na pewno
    Ci to wyciągnie ;-))). A tak poważnie to niestety w
    papierach masz prawomocny wyrok (zakładając że dostaniesz),
    co nieraz może przeszkadzać w życiu...

  • 5. Data: 2010-01-18 12:25:01
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Plus mala odsiadka w zawieszeniu.

    Zadnego plus. Albo grzywna albo zawiasy. Jak nie stac na grzywne dostanie
    zawiasy.

  • 6. Data: 2010-01-18 12:28:13
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    cztery pisze:
    > Zakaz prowadzenia pojazdow na 2 lata + grzywna pare tysiecy zlotych.

    to jakoś mało dają, szkoda ze auta nie zabierają i dlaczego zawiasy to
    pudła i niech mu znajdą jakąś robotę żeby się nie nudził.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-01-18 12:35:33
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > to jakoś mało dają, szkoda ze auta nie zabierają

    A jak sobie wyobrazasz np. zabranie auta leasingowanego ? Albo z zastawem
    bankowym ?

    > i dlaczego zawiasy to pudła i niech mu znajdą jakąś robotę żeby się nie
    > nudził.

    Niech przestanie pisac glupoty.
    Utrzymanie wieznia to lekko liczac 5 kzl miesiecznie.

  • 8. Data: 2010-01-18 12:37:05
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Zadnego plus. Albo grzywna albo zawiasy. Jak nie stac na grzywne dostanie
    > zawiasy.

    chyba jednak może być i to i to
    o tym co piszesz to jest to przypadek kiedy zasądzono grzywnę ale nie stać
    sprawcy na zapłacenie więc dostaje karę wiezienia (jest przelicznik ile to
    jeden dzień)
    Karę grzywny I karę pozbawienia wolności (również w zawiasach) można
    zasądzać razem

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 9. Data: 2010-01-18 12:37:18
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    > Zadnego plus. Albo grzywna albo zawiasy. Jak nie stac na grzywne dostanie
    > zawiasy.

    Lepsze zawiasy - przez zawiasy nie moze brac udzial w przetargach przez czas
    proby + 6 miesiecy a przez grzywne 10 lat...

    Picasso

  • 10. Data: 2010-01-18 12:44:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "cztery" <r...@d...trzy> wrote in message news:4b544787$1@news.home.net.pl...

    > A jak sobie wyobrazasz np. zabranie auta leasingowanego ? Albo z zastawem
    > bankowym ?

    > Niech przestanie pisac glupoty.
    > Utrzymanie wieznia to lekko liczac 5 kzl miesiecznie.

    No niezle, niejedna rodzina zyje za mniej, a w wiezieniach kablowki
    instaluja, zeby biedni przestepcy sie nie nudzili.

    Pozdrawiam
    Kamil