  • 1. Data: 2009-03-19 21:34:05
    Temat: Pilne.
    Od: "Mariusz" <1...@p...fm>

    Witam Serdecznie.
    Co zrobić aby Orcad 9.2 czytał stare pliki z Orcada 6.1 ?

  • 2. Data: 2009-03-21 04:46:10
    Temat: Re: Pilne.
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 22:34:05 +0100, Mariusz napisał(a):

    > Witam Serdecznie.
    > Co zrobić aby Orcad 9.2 czytał stare pliki z Orcada 6.1 ?

    Nie uzywam Orcada, ale domyslam sie, ze pewnie pliki z 6 nalezy otworzyc i
    zapisac wersja 7 lub 8, a wtedy w 9 bedzie dzialac...

  • 3. Data: 2009-03-22 12:27:59
    Od: "Mariusz" <1...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Nie uzywam Orcada, ale domyslam sie, ze pewnie pliki z 6 nalezy otworzyc i
    > zapisac wersja 7 lub 8, a wtedy w 9 bedzie dzialac...

    Posiadam schematy które mają po ok 10 lat i rysowane były w Orcad 6, obecnie
    posiadam tylko Orcada 9.2 i doczytałem gdzieś w necie że nie ma takiej
    możliwości aby nowszą wersją Orcada odczytywać pliki z starszej wersji
    Orcada. Więc jeśli faktycznie nie ma innego rozwiązania to pozostaje
    ściągnięcie pirackiej wersji aby na chwilę dostać się do schematów
    rysowanych w Orcad 6.