  • 61. Data: 2014-06-30 22:59:33
    Temat: Re: Planowane starzenie - laptopy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Siostra mądrzejsza od dziewczyny. :]
    > Ile ma lat? Bo ta L300 bardzo podobna do mojej pierwszej Tośki (A200). ;>

    Nie mądrzejsza. Sam dla siostry wybierałem laptop. ;)

  • 62. Data: 2014-07-02 19:56:06
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Pewnie Cię zaskoczę, ale całkiem niedawno używałem Pentium 4 zegar 2 GB z pamięcią
    około 75 MB (słownie: siedemdziesiąt pięć
    megabajtów, wielkość pamięci dla systemu graniczona programowo w pliku ini, bo
    powyżej tych 75 MB pamięć wlutowana w płytę główną
    wywoływała bluescreeny).
    To był dość odporny pod innymi względami Toughbook (i z dobrą grafiką ATI 32MB plus
    ekran 1600x1200), więc bez strachu brałem na
    rower w miarę potrzeby.
    W2k ładowało się kilka minut, ale później spokojnie pracowało się w Office 2k i do
    tego był potrzebny.
    Chciałem postawić W98, ale w nim nie da się programowo ograniczyć dostępnej dla
    systemu pamięci.

    -----

  • 63. Data: 2014-07-02 20:25:55
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 02.07.2014 666 <j...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    tego był potrzebny.
    > Chciałem postawić W98, ale w nim nie da się programowo ograniczyć dostępnej dla

    Oj tam. Ponad rok temu uruchamiałem przeglądarkę opartą na webkicie z
    działającym google maps na sprzęcie - amd k6-2 300MHz z 32MB pamięci ram.
    W tym dla systemu dostępne jedynie 29. Nie dość, że ten staruszek jakoś
    sobie radził, to jeszcze podołał nagrać pulpit w 800x600 w 15 fps.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/349831/googlemap
    s_32MB.ogv

  • 64. Data: 2014-07-25 12:20:16
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-23 13:30, ZakonSpirowany pisze:
    > Krótka piłka:
    >
    > Ile żył (lub żyje wciąż) Wasz najżywotniejszy laptop i jakiej jest
    > firmy? Ilość przepracowanych godzin mile widziana. Naturalnie chodzi mi
    > o laptopy, które nie odwiedzały serwisu, nie ważne czy na gwarancji, czy
    > po niej. Naprawa = dyskwalifikacja.
    >
    > U mnie:
    >
    > - 3,5 roku (i wciąż działa) Toshiba 15,6" na Win7; pracował jakieś 18
    > h/d (mam nową, 17,3" z Win8, więc na tamtej oglądam już tylko mecze z
    > http://sport.tvp.pl/ :)

    Maxdata PRO 7000 opuścił fabrykę w grudniu 2003, a u mnie od kwietnia
    2004. Zmieniłem w nim do tej pory dysk i ram na większy, oraz kartę wifi
    na taką obsługującą standard G. Oryginalna bateria trzyma coś koło 2 h.
    Pracował średnio po 18h / 7. Teraz robi za maszynę do pisania dla żony.