  • 1. Data: 2009-01-13 22:00:39
    Temat: Planowanie rotacyjne, algortym
    Od: Ammate <a...@g...com>

    Witam,
    Mam problem z algorytmem planowania rotacyjnego, RR. Mam taki
    przykład, procesy:

    czasy przyjścia; faza
    P1 0; 6
    P2 2; 5
    P3 4; 9
    P4 5; 2

    kwant = 2

    Teraz robię tak:
    1. Biorę proces P1 przydzielam mu czas i odkładam na stos: P1 = 4

    0 2
    P1

    2. Biorę proces P2 przydzielam mu czas i odkłądam na stos: P1 = 4; P2
    = 3

    0 2 4
    P1 P2

    3. Teraz nie rozumiem, bo według mnie biorę proces P3 przydzielam mu
    czas i odkładam na stos: P1 = 4; P2 = 3; P3 = 7

    0 2 4 6
    P1 P2 P3

    A w materiałach mam:

    0 2 4 6
    P1 P2 P1

    I tego nie rozumiem, dlaczego mam w trzecim kroku wybrać ponownie
    proces P1?