  • 11. Data: 2020-07-13 13:43:41
    Temat: Re: Play podnosi cenę w pre-paidach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 13.07.2020 o 10:59, J.F. pisze:

    >Nie stwierdzono.

    >Ach ten kochany +. Zapomniałeś o orange i tmobile. Zasięg doskonały.

    W orangu i demobilu to nie wiem.

    Jak karta byla w plusie, to janosik dzialal bez problemu.
    z karta play problemy byly czeste ... tzn sporadyczne, ale na tyle
    czeste, ze zwrocilem uwage.

    Przy czym mam wrazenie, ze to byla wada telefonu/przelaczania, bo ilez
    mozna jechac po drodze krajowej, zeby sie nie nadziac na kolejny BTS ?
    A bywalo, ze po resecie przechodzilo.

    J.

  • 12. Data: 2020-07-16 02:56:35
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-07-13 o 10:59, J.F. pisze:

    > Swoja droga - telefon w Play sporadycznie gubil zasieg internetu w
    > czasie jazdy samochodem.
    > W Plusie mu sie to nie zdarzalo.

    Nigdy i w żadnej innej sieci nie miałem tak beznadziejnego zasięgu jak w
    Plusie.

  • 13. Data: 2020-07-16 18:47:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nigdy i w żadnej innej sieci nie miałem tak beznadziejnego zasięgu
    >jak w Plusie.

    A to tak na podstawie ilu lokalizacji w jakim rejonie kraju ?

    Bo UKE od czasu do czasu to badal, np
    https://komorkomania.pl/17383,raport-uke-ktory-opera
    tor-jest-najlepszy

    Plus jakos bardzo nie odstaje, obywatel powinien byc zadowolony :-)

    Tylko
    "Badanie prowadzono w miastach wojewódzkich oraz na głównych trasach
    między nimi."

    https://gsmonline.pl/artykuly/raport-uke-ktora-siec-
    najlepsza

    J.

  • 14. Data: 2020-07-17 02:51:14
    Temat: Re: sray podnosi oplaty z gory za teleSrajstwo
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    J.F. wrote:
    > Bo od czasu do czasu to badal

    Co wy wiecie, co dzieje sie w rzeczywistosci
    w wam zupelnie nieznynym kulisach """firm""",
    ktore was DYMIA bez MYDLA, a wy bulice za
    *GOWNO* !!!

    ???????? ?????????!!!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 15. Data: 2020-07-31 21:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nigdy i w żadnej innej sieci nie miałem tak beznadziejnego zasięgu
    >jak w Plusie.

    Jestem wlasnie w Pobierowie nad morzem, gdzies na peryferiach
    miesciny, ale przeciez mala jest
    -telefon 1 w Orange - laczy sie w 3G, internet dziala w kratke, bardzo
    zle, zeby nie powiedziec - nie dziala.
    -telefon nr 2 w Play - wybiera Orange, ale juz "4G", internet dziala
    podobnie zle. W sieci Play dziala rownie zle, w Plus i Tmobile nie
    chce.
    -Aero2 ... dziala kiepsko, ale lepiej niz oba powyzsze,
    -karta Plus ... dzialala tak sobie, ale chyba i tak najlepiej,
    niestety po 2 dniach jej przeszlo - i dziala zle.
    Ale to chyba wina telefonu, bo zmienilem - jest dobrze.

    J.

  • 16. Data: 2020-08-01 16:59:03
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    J.F. wrote:
    > Jestem wlasnie w Pojebalowie nad kaluza z gnojem, gdzies na
    > peryferiach cuchnacej dziury, ale przeciez to srocz jest...

    O tym nawet neger wiedza, nic nie odkryles, przespales
    jak zapity niedzwiedz w jaskini; dobre piecdziesiat lat!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 17. Data: 2020-08-01 18:38:04
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    Spijacze kutasowki, wyzeracze kapitalistycznych *gowien*
    tu ryje wsadzcie https://youtu.be/Jof_58Y9ueE i patrzcie
    co sie dzieje!

    https://youtu.be/Jof_58Y9ueE https://youtu.be/Jof_58Y9ueE

  • 18. Data: 2020-08-02 01:36:28
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    Inne zrodlo 'ofline': z dnia 01.08.2020, 5:45 ogladnia.

    Spijacze kutasowki, wyzeracze kapitalistycznych *gowien*
    tu ryje wsadzcie https://youtu.be/eU4mSghJCkc i patrzcie
    co sie dzieje!

    https://youtu.be/eU4mSghJCkc https://youtu.be/eU4mSghJCkc
    https://youtu.be/eU4mSghJCkc https://youtu.be/eU4mSghJCkc

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki, PGR Swidrupy