  • 11. Data: 2009-03-08 21:51:37
    Temat: Re: PlayFresh - 5groszy na stacjonarne - opłaca im sie?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    wiatrak pisze:
    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 4 grosze
    >
    > wiatrak

    możesz przytoczyć źródło? z informacj na stronie:

    http://infobot.pl/r/17Bv

    wynika ze interkonekt kosztuje 0,1677 zł

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-03-08 21:54:53
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > możesz przytoczyć źródło? z informacj na stronie:
    >

    > http://infobot.pl/r/17Bv
    >
    > wynika ze interkonekt kosztuje 0,1677 zł
    >
    > ToMasz
    wydaje mi się że to co przytoczyłeś w linku dotyczy:

    ,,Decyzja o obniżeniu stawek hurtowych w rozliczeniach za zakończenie
    połączeń telefonicznych w sieci ruchomej PTK Centertel i w sieci
    ruchomej Polkomtel."
    a więc to jest interkonekt za połączenia do Polkomtela i Centertela
    czyli komórek a nie stacjonarnych

  • 13. Data: 2009-03-08 22:19:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

> [...]
    > ruchomej Polkomtel."
    > a więc to jest interkonekt za połączenia do Polkomtela i Centertela

    tak. JEdnak na 4 grosze dalej niema poparcia, a trzeba pamietać ze Play
    "leci" na nadajnikach plusa(któremu coś musi zapłacić).

    ToMasz

  • 14. Data: 2009-03-08 22:28:37
    Od: t...@g...com

    > tak. JEdnak na 4 grosze dalej niema poparcia, a trzeba pamietać ze Play
    >   "leci" na nadajnikach plusa(któremu coś musi zapłacić).
    >
    > ToMasz

    no nie wiem czy nie ma bo w mixplus tez jest 5 gr. na stacjonarne,
    więc cos w tym jest

  • 15. Data: 2009-03-08 22:35:21
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    t...@g...com pisze:

    > no nie wiem czy nie ma bo w mixplus tez jest 5 gr. na stacjonarne,
    > więc cos w tym jest

    to bardzo cenna inforamcja. Plus potrafi, Play na nadajnikach Plusa
    potrafi... Pytanie czy to dzieki Plusowi czy Era i Orange też mogą ale
    niechcą....

    ToMasz

  • 16. Data: 2009-03-08 23:04:47
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > tak. JEdnak na 4 grosze dalej niema poparcia, a trzeba pamietać ze Play
    > "leci" na nadajnikach plusa(któremu coś musi zapłacić).
    >
    > ToMasz
    :):):) ale dyskusja jest o czym innym niż o zakończeniu rozmów w PTK czy
    Polkomtelu więc co to ma do tego? to tak jakbyś powąpiewał że np Golf
    może przemieszczać się z prędkością 200km/h bo przecież fiat 126p ma
    tylko 105km/h ;). I to i To samochód tak jak i to i to, to sieć
    telefonii tylko jakby inna ;)

  • 17. Data: 2009-03-08 23:06:04
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ToMasz pisze:

    > to bardzo cenna inforamcja. Plus potrafi, Play na nadajnikach Plusa
    > potrafi... Pytanie czy to dzieki Plusowi czy Era i Orange też mogą ale
    > niechcą....
    >
    > ToMasz
    raczej nie chcą ;) zresztą z przytoczonego fragmentu wynika że
    interconnect to 16 z kawłkiem grosza za minutę. Play wprowadził 29 i
    mówi się że super tanio a to prawie 100% więcej ;)

  • 18. Data: 2009-03-08 23:45:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ToMasz wrote:

    > tak. JEdnak na 4 grosze dalej niema poparcia, a trzeba pamietać ze Play
    > "leci" na nadajnikach plusa(któremu coś musi zapłacić).

    Gdyby demokracja rządziła biznesem... ;-)

    http://www.bip.uke.gov.pl/_gAllery/80/91/8091.pdf

    Str. 107, Usługi zakończenia w Sieci TP, Tabela nr 12., Stawki za
    zakończenie połączenia w Sieci TP

    W przypadku Playa w grę wchodzą stawki ze środkowej kolumny (w OTr)
    czyli najdrożej 3,25 gr (8-18, dni powszednie).

    A co do roamingu krajowego, Bannister wyraźnie powiedział, że
    zdecydowali się na ten krok, bo obecnie większość ruchu idzie już przez
    własną sieć BTS/NodeB

    M.

  • 19. Data: 2009-03-09 06:04:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "wiatrak" news:gp17np$6m1$1@node2.news.atman.pl

    > Czyli jeżeli moja wiedza matematyczna jest poprawna to play zarabia na
    > każdej minucie na stacyjki (w przypadku wykupionego pakietu na stacyjki) 1
    > gr :)
    > Przy dużej ilości rozmów trochę kasy uzbierają ;)

    Naiwny jestes, kupujesz pakiet a czy on nie jest wazny aby 30 dni ?
    Myslisz ze kazdy wykorzysta co do minuty ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 20. Data: 2009-03-09 09:18:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Naiwny jestes,

    pyskaty jesteś
    > kupujesz pakiet a czy on nie jest wazny aby 30 dni ?

    tak robie w Orange POP od trzech lat mniejwiecej.

    > Myslisz ze kazdy wykorzysta co do minuty ?
    każdy- nie. ci z ORange ( tacy jak ja) nauczyli sie mniejwiecej
    przewidywac kiedy pakiet dobiega końca, i mniejwiecej czy zamierzam dużo
    gadać w sieci czy nie. Wtedy PRZED zakończeniem pierwszego pakietu
    kupuje drugi.
    Reasumując, myśle ze owe pakiety (w grupie osób intensywnie
    korzystających z tej usługi) będą wykorzystywane na maksa.

    ToMasz