  • 11. Data: 2011-05-22 20:49:22
    Temat: Re: PoRD - watpliwosci
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    W dniu 2011-05-22 21:36, Laphroaig pisze:

    > Pytanie jest takie: skrecam w lewo z drogi dwupasmowej, gdzie tylko lewy
    > pas jest dla skrecajacych w lewo. Wjezdzam w drogę na ktorej sa dwa pasy
    > w jednym kierunku. Wykonujac manewr skretu mam wybrac jako docelowy pas
    > lewy czy prawy?.

    Jeśli jest jeden pas do skrętu w lewo zajmujesz dowolny pas, jeśli są
    dwa zajmujesz odpowiednio lewy lub prawy w zależności od tego z którego
    skręcasz.
    pzdr.

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 12. Data: 2011-05-22 20:56:48
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/22/11 10:23 PM, Jarek wrote:
    > Życzę jak najlepiej, ale jeśli jutro ma egzamin i zadaje takie pytania
    > to raczej... Daj znać jak poszło.

    Testy juz ma za soba a pytanie wynikalo jednak jeszcze z braku laczenia
    teorii z praktyka i rozwiewania pewnych watpliwosci, ktore pojawily sie
    w czasie jazdy trasa egzaminacyjna.
    Tez mam nadzieje, ze zaliczy te jazdy.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 13. Data: 2011-05-22 20:58:30
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/22/11 10:40 PM, Swierszcz wrote:

    > Przeciez jest jak wol takie pytanie, nawet z obrazkiem ;-)

    A to szelmna z niej ;) . No chyba rozwiazywala bo teorie zaliczyla bez
    problemu, Ale tak jak wspominalem pewnie ma problemy jeszcze laczenia
    teorii z praktyka

  • 14. Data: 2011-05-22 21:01:54
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/22/11 9:36 PM, Laphroaig wrote:
    > Witka,

    Dzieki za odpowiedzi

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 15. Data: 2011-05-22 21:21:54
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 142 roku bieżącego, Boniek zeznał(a) jak następuje:

    > Jeśli jest jeden pas do skrętu w lewo zajmujesz dowolny pas, jeśli są
    > dwa zajmujesz odpowiednio lewy lub prawy w zależności od tego z
    > którego skręcasz.
    > pzdr.

    Ja tam się zawsze zastanawiałem co jest jak są dwa pasy do skrętu w lewo
    a za skrętem trzy. Czy ten skręcający z wewnętrznego może zająć lewy a
    ten z zewnętrznego ma wybór czy na odwrót.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 16. Data: 2011-05-22 21:23:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 May 2011 23:21:54 +0200 osobnik zwany PawelK vel
    Pablo wystukał:

> [...]
    > a za skrętem trzy. Czy ten skręcający z wewnętrznego może zająć lewy a
    > ten z zewnętrznego ma wybór czy na odwrót.

    zgodnie z obecnym PoRDem to każdy może wybrać co chce. ten z prawej ma
    najlepiej bo to jemu musisz ustąpić.

    nie wiem po cholerę zmieniono ten przepis.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 17. Data: 2011-05-22 21:39:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 22 May 2011 22:01:51 +0200, Tekus <t...@t...com> wrote:

    > Po skręcie w lewo zajmujesz pas lewy.

    Obudź się, nowelizacja PoRD, która to zmieniła, miała miejsce
    chyba ze 30 lat temu.

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2011-05-22 21:41:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 22 May 2011 21:23:53 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell>
    wrote:

    > zgodnie z obecnym PoRDem to każdy może wybrać co chce. ten z prawej ma
    > najlepiej bo to jemu musisz ustąpić.

    Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, co jest wymalowane na drodze.

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2011-05-23 05:06:36
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

> [...]
    > pewnoscia. I mam wrazenie, ze teoria lekko mija sie z praktyka na
    > codzien spotykana na drogach.
    > Pytanie jest takie: skrecam w lewo z drogi dwupasmowej, gdzie tylko lewy
    > pas jest dla skrecajacych w lewo. Wjezdzam w drogę na ktorej sa dwa pasy
    > w jednym kierunku. Wykonujac manewr skretu mam wybrac jako docelowy pas
    > lewy czy prawy?.
    > MOja praktyka jest taka, ze wybieram ten najbliuzszy mi (czyli lewy).
    > Ale cos mi swita, ze teoria jest inna. Ma ktos 100% pewnosc jak nalezy
    > sie zachowac aby byc zgodnym z przepisami ?

    Możesz wybrać dowolny z pasów. Z resztą koleżanka na pewno natrafi na to
    pytanie ucząc się testów.

  • 20. Data: 2011-05-23 05:51:00
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    > dowolny

    A to ja utrudnie, wyjezdzamy z jednokierunkowej dwupasmowej, i skrecamy
    w jednokierunkowa trojpasmowa. Kazdy zajmuje pas jaki chce, ale co,
    jesli oba wyjezdzajace auta chca zajac ten sam, np srodkowy?
    K.