  • 11. Data: 2009-01-28 16:47:06
    Temat: Re: Poczta miedzy play a tlen.pl ?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wojciech Nawara napisał/a:

    > Ale on pisze o odbieraniu. Ty jednak masz jak zwykle tyle wspólnego z
    > czytaniem ze zrozumieniem, co wschodnie prowincje Chin z kształtowaniem
    > zmian zasolenia Morza Bałtyckiego.

    Tak, masz rację, sorry.

    Waldek pisze tak:

    >pop3 poczta.o2.pl
    >port 995 (ssl)
    >user ... franek (pelny adres chyba nie wymagany?)

    Tylko franek

    >pass - haslo
    >use autentication SMTP

    Używaj bezpiecznego uwierzytelnienia ma być niezaznaczone (tzn. nie używaj).

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-01-28 20:50:26
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > A potraktuj telefon jako modem i via 3G połącz kompa z netem, a następnie
    > spróbuj standardowym klientem. Przynajmniej będziesz wiedzieć, czy to
    > słuchawka, czy nie.

    Wlasciwie tylko tyle zostalo do zrobienia,
    bo sprawdzilem chyba wszystkie mozliwe kombinacje :[
    na sluchawce, a az taka totalna lama to nie jestem.
    Podejrzewam ze albo jest jakies jajo lokalnie w routingu
    miedzy play a o2, albo np. jakies czasy za krotkie i wywala
    Z drugiej strony, skoro przychodzi po SSL-u certyfikat
    do zaakceptowania, to dojscie do tlena raczej jest
    a mimo to poczty nie udaje sie sciagnac.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-28 21:06:05
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z drugiej strony, skoro przychodzi po SSL-u certyfikat
    > do zaakceptowania, to dojscie do tlena raczej jest
    > a mimo to poczty nie udaje sie sciagnac.

    Podpialem sluchawke jako modem do kompa
    i poczte sciaga - wiec to nie problem routingu
    tylko jakies parszywe gowno gdzies siedzi
    - sorki , ale juz sie zeźlilem :[

    Wlasnie wysylam poprzez 3g komp ze sluchawki.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-01-28 21:34:20
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

> [...]
    >
    > A potraktuj telefon jako modem i via 3G połącz kompa z netem, a następnie
    > spróbuj standardowym klientem. Przynajmniej będziesz wiedzieć, czy to

    No wiec na 100-we sluchawka :(
    tylko do grzyba ciezkiego - dlaczego akurat z o2.pl ???

    Transfer przez kompa przyzwoity
    1m/ 350 kilo, tyle ze to lekki HORROR w tej taryfie,
    5gr /10kb - zechlalo 6,7 zl z karty
    i znow "frycowe" trzeba zabulic .......... LOL
    - pomijam juz X prob po 5gr ;)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-29 06:52:33
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]
    >
    > A potraktuj telefon jako modem i via 3G połącz kompa z netem, a następnie
    > spróbuj standardowym klientem. Przynajmniej będziesz wiedzieć, czy to

    Jako upierdliwie uparty czlowiek
    sprawdzilem jeszcze w routingu poprzez GPRS Plusa
    /oczywiscie na tej samem sluchawce/
    i jest dokladnie to samo czyli jest jakis bug miedzy o2 a klientem poczty w
    sluchawce
    niestety - nie mam juz mozliwosci stwierdzenia jaki :]]

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-01-29 16:57:43
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Waldek pisze:

> [...]
    > poczty w sluchawce
    > niestety - nie mam juz mozliwosci stwierdzenia jaki :]]

    A usunąłeś/dodałeś konto na nowo?
    Format słuchawki?

  • 17. Data: 2009-01-29 22:27:05
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    > A usunąłeś/dodałeś konto na nowo?

    Usunalem / dodalem na nowej pozycji /usunalem
    wygenerowalem ponownie (sms konfiguracyjny)

    > Format słuchawki?

    E, bez przesady - poczta z onetu chodzi, firmowa po ssl-u tez
    wiec raczej nie ma sensu kasowac sobie
    wszystkich innych "pracochlonnych" ustawien do default ;)

    Swoja droga - napewno ktos tu posiada F-480 (play)
    i z ciekawosci moglby sobie zalozyc konto na o2 i sprawdzic :D