  • 1. Data: 2009-01-27 10:23:42
    Temat: Prepaid w UK dla GPRS
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Witajcie!
    Co możecie polecić z prepaid'ów w UK najbardziej opłacalnego pod kątem GPRS?
    I analogicznie pod kątem rozmów w obrębie unii zarówno na komórki jak i
    stacjonarne?
    Mogą to być dwa różne prepaid'y.

    Pozdrawiam - Piotr

  • 2. Data: 2009-01-27 12:38:42
    Temat: Re: Prepaid w UK dla GPRS
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    Forum Profanum pisze:
    > Witajcie!
    > Co możecie polecić z prepaid'ów w UK najbardziej opłacalnego pod kątem
    > GPRS?

    Zerknij tu: http://tinyurl.com/awfhjr

    W UK sieć o2 do iPhone daje karty pre-paid z bezpłatnym internetem przez
    rok. Sporo osób sprzedaje je na ebay'u (oficjalnie karty sim w _tej_
    ofercie nie kupisz, jest dostępna tylko z iPhone). O ile wiem,
    ograniczenie miesięczne transferu danych to 500 MB, ale pewien nie
    jestem, sprawdź.

    --
    lightsensitive

  • 3. Data: 2009-01-27 12:55:25
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Użytkownik "lightsensitive" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ofercie nie kupisz, jest dostępna tylko z iPhone). O ile wiem,
    > ograniczenie miesięczne transferu danych to 500 MB, ale pewien nie jestem,

    Dzięki, zerknę. Potrzebuję to tylko na dwa tygodnie, ale dzięki za info i
    czekam na więcej.

    Pozdrawiam - Piotr

  • 4. Data: 2009-01-28 07:04:52
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Forum Profanum <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > I analogicznie pod kątem rozmów w obrębie unii zarówno na komórki jak i

    Ja używałem sieci Three (3) starter kosztuje 10 funtow i w tym masz 10 funtów na
    wykorzystanie.
    Musisz sobie potem aktywować ich bolt-on internet. Kosztuje on w zależności od opcji
    5 albo 10
    funtow jest ważny miesiąc i ma 1GB transferu.
    Jak masz telefon z umts to działa bardzo dobrze.

  • 5. Data: 2009-01-28 12:19:38
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zależności od opcji 5 albo 10
    > funtow jest ważny miesiąc i ma 1GB transferu.
    > Jak masz telefon z umts to działa bardzo dobrze.

    Dzięki. O to chodziło.

    Pozdr - Piotr

  • 6. Data: 2009-01-28 23:34:12
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Forum Profanum <f...@g...com> wrote:

    > Dzięki. O to chodziło.

    Ale musi byc UMTS bo gprs ani edge w 3 raczej nie działa
    No i ten bolt on trzeba uaktywnic poprzez ich taki wewnetrzny system
    oparty na intranetowych sieciach three. Do tego potrzebny jest telefon z trojki
    bo one maja dodatkowe menu do tego. Ale mozesz poprosic pana w salonie trojki by
    wlozyl karte do
    jednego z ich telefonow i aktywowal
    albo rejestrujesz numer na ich stronie i sam sobie włączasz
    http://three.co.uk/Help_Support/My3
    i nie korzystaj z netu zanim nie wlaczysz tej opcji inaczej ksoztuje ona 1 funt za 1
    megabajt wiec tak
    raczej drogo :)
    Ja uzywalem tego za 5 funtow ale jest nieco wolniejszy i ma poblokowane niektore
    porty i niektore strony bo
    idzie przez ich transparentne proxy
    ten za 10 funtow nie ma zadnych ograniczen

    Zalezy do czego Ci to potrzebne.

    --
    gs

  • 7. Data: 2009-01-30 21:08:11
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Zależy do czego Ci to potrzebne.

    No właśnie wystarczył by GPRS bo potrzebuję tego do nawigacji w telefonie
    która musi się łączyć z netem. Niestety, z przyczyn ode mnie niezależnych
    nie mogę się zaopatrzyć w coś ofline. Transmisja będzie minimalna więc
    najbardziej by mi odpowiadał zakup jednego prepaid'a który pociągnął by tę
    nawigację przez dwa tygodnie. Zakup, Załóż, Zapomnij.

    Pozdr - Piotr