  • 1. Data: 2020-09-01 14:29:11
    Temat: Podroze w czasie jednak mozliwe ;)
    Od: K <n...@e...com>

    "30 sierpnia 2020 r. około godz. 19:00 policjanci z Komendy Powiatowej
    Policji w Suchej Beskidzkiej patrolujący Juszczyn zwrócili uwagę na
    granatowy samochód marki VW Passat o nr. rej. WOR ......, posiadał
    oznakowanie radiowozu typowe dla lat 90. Kierowca i pasażerka ubrani
    byli w mundury policyjne (niebieska koszula oraz spodnie poprzednie
    wzoru), posiadali pagony policyjne, pasy, kabury na broń, koszule oraz
    czapki z białym otokiem. Ich samochód posiadał zamontowane sygnały
    uprzywilejowania (błyskowe barwy czerwonej i niebieskiej), radiostację i
    miernik prędkości Rapid."

    Wiecej w linku:

    http://sucha-beskidzka.policja.gov.pl/pl/aktualnosci
    /falszywi-policjanci-zatrzymani-podczas-kontroli-dro
    gowej

  • 2. Data: 2020-09-01 14:32:36
    Temat: Re: Podroze w czasie jednak mozliwe ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 14:29, K pisze:
> [...]
    >
    > Wiecej w linku:
    >
    > http://sucha-beskidzka.policja.gov.pl/pl/aktualnosci
    /falszywi-policjanci-zatrzymani-podczas-kontroli-dro

    Ale podali że przebierańcy kogoś zatrzymywali?
    Bo z opisu mi raczej wygląda, że jechali na jakiś zlot staroci...

  • 3. Data: 2020-09-01 14:43:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 13:32, Cavallino wrote:

    /falszywi-policjanci-zatrzymani-podczas-kontroli-dro
    gowej

    > Ale podali że przebierańcy kogoś zatrzymywali?
    > Bo z opisu mi raczej wygląda, że jechali na jakiś zlot staroci...

    Napisali, ze szukaja ewentualnych poszkodowanych. Moze i jechali na
    jakis zlot i taka przjeli linie obrony ale policja nic na ten temat nie
    mowi.

  • 4. Data: 2020-09-01 15:12:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 14:43, K pisze:

    /falszywi-policjanci-zatrzymani-podczas-kontroli-dro
    gowej

    > Napisali, ze szukaja ewentualnych poszkodowanych.

    Czyli pewnie sobie z dupy założyli, że złapali przestępców.

    > Moze i jechali na
    > jakis zlot i taka przjeli linie obrony ale policja nic na ten temat nie
    > mowi.

    To akurat o niczym nie świadczy.

    Zdjęcia widziałeś?
    Przecież toto do polucjantów było podobne głównie kolorem....
    Wątpliwe żeby chcieli kogokolwiek nabrać i czy ktoś by się dał.

    Oglądałbyś TVN Turbo to nie raz byś widział takie egzemplarze na
    relacjach z różnych zlotów.

    A ci prawdziwi policjanci, jak znam życie, robią z igły widły...
    Albo dobrze wiedzą o co biega i sprawdzają z obowiązku, tak na wszelki
    wypadek..

  • 5. Data: 2020-09-01 15:20:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 14:12, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > A ci prawdziwi policjanci, jak znam życie, robią z igły widły...
    > Albo dobrze wiedzą o co biega i sprawdzają z obowiązku, tak na wszelki

    "Wobec zatrzymanych rozważane są zarzuty m.in. przestępstwa
    przywłaszczenia funkcji funkcjonariusza publicznego oraz wykroczeń dot.
    posiadania lub używania sygnałów uprzywilejowania i złamania zakazu
    używania munduru policyjnego lub jego części."

  • 6. Data: 2020-09-01 15:33:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-09-2020 o 15:20, K pisze:

> [...]
    > posiadania lub używania sygnałów uprzywilejowania i złamania zakazu
    > używania munduru policyjnego lub jego części."

    Jeśli jest jak piszę, a takie zarzuty padną, to się po prostu ośmieszą.
    Ale rozważać nikt im nie borni, byle skutek tych rozważań miał sens.

  • 7. Data: 2020-09-01 15:38:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 14:33, Cavallino wrote:

    > Jeśli jest jak piszę, a takie zarzuty padną, to się po prostu ośmieszą.
    > Ale rozważać nikt im nie borni, byle skutek tych rozważań miał sens.

    Sadze, ze pierwszy i trzeci moga im przybic w sadzie. Na drugi pewnie
    szukaja swiadkow. Ostatecznie pewnie rozejdzie sie po kosciach albo
    dostana prace spoleczne.

  • 8. Data: 2020-09-01 17:55:25
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Wiecej w linku:
    >
    > http://sucha-beskidzka.policja.gov.pl/pl/aktualnosci
    /falszywi-policjanci-zatrzymani-podczas-kontroli-dro

    Wszystkiemu winne okresowe zmiany malowania radiowozów, obecnie znowu
    wzór się zmienia i będziemy mieli kilka różnych, obowiązujących.
    Policja w mojej miejscowości ma na wyposażeniu VW T4 w malowaniu jak ten
    Passat ze zdjęć oraz ciut nowszą Octavię, która ma całe białe drzwi,
    zamiast tylko białego pasa/otoku.
    Cztery czy pięć generacji malowań jeździ po mojej okolicy, dodatkowo
    kila różnych wzorów malowań ma Straż Graniczna i Służba Celna.
    Pierdolca można dostać.

  • 9. Data: 2020-09-01 18:21:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 16:55, nadir wrote:

> [...]
    > Cztery czy pięć generacji malowań jeździ po mojej okolicy, dodatkowo
    > kila różnych wzorów malowań ma Straż Graniczna i Służba Celna.

    To w sumie masz latwiej jak chcesz udawac policje ;)

  • 10. Data: 2020-09-01 19:36:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.09.2020 o 18:21, K pisze:

    > To w sumie masz latwiej jak chcesz udawac policje ;)

    Nooo, a jeszcze po okolicy kręcą się POLIZEI i ZOLL.
    Jak będę chciał kiedyś dorobić do emerytury, to sobie zorganizuje jakiś
    radiowóz. Polacy może się nie złapią, ale Ruscy, Litwini czy Ukraińcy
    będą łykać aż miło.