  • 21. Data: 2020-09-05 14:42:48
    Temat: Re: Podroze w czasie jednak mozliwe ;)
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-05 o 12:06, Adam pisze:

    > Swego czasu, jak w Polsce zaczęto malować auta policyjne na jasno z
    > niebieskim pasem, to myślałem sobie zanabyć jakieś szybkie mocne autko,
    > wymalować prawie identycznie, ale z napisem POLICE a obok malutkimi mało
    > widocznymi literami MOJE MIASTO i USŁUGI FOTOGRAFICZNE, bo niebieski pas
    > przypomina błonę 35mm.
    >
    > Ale, że nie jestem z Polic, to pomysł trochę umarł.

    Motocykliści kiedyś kupowali oczojebne kamizelki z napisem
    "lubię POLICE". Jeden wyraz był nad drugim i ten pierwszy był
    małymi a drugi dużymi literami.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2020-09-07 12:01:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/09/2020 13:42, RadoslawF wrote:

    > Motocykliści kiedyś kupowali oczojebne kamizelki z napisem
    > "lubię POLICE". Jeden wyraz był nad drugim i ten pierwszy był
    > małymi a drugi dużymi literami.
    >

    > Pozdrawiam

    W UK maja kamizelki z napisem POLITE think bike:
    https://www.ebay.co.uk/itm/POLITE-NOTICE-THINK-BIKE-
    HI-VIZ-VEST-MOTORCYCLE-WAISTCOAT-REFLECTIVE-BLUE-J-S
    /131717856696?hash=item1eaafefdb8:g:zOUAAOSwX~dWsLHj

  • 23. Data: 2020-09-07 22:52:52
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 07.09.2020 o 12:01, K pisze:

    > W UK maja kamizelki z napisem POLITE think bike:
    > https://www.ebay.co.uk/itm/POLITE-NOTICE-THINK-BIKE-
    HI-VIZ-VEST-MOTORCYCLE-WAISTCOAT-REFLECTIVE-BLUE-J-S
    /131717856696?hash=item1eaafefdb8:g:zOUAAOSwX~dWsLHj

    W Lublinie mieliśmy swego czasu Passata POLIZEI
    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/polizei-w-lub
    linie-33-latek-jezdzil-wlasnym-radiowozem,n,10001789
    03.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 24. Data: 2020-09-08 07:37:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Kierowca nie posłuchał. Po kilku godzinach znów trafił na mundurowych. Teraz musi się
    liczyć z dodatkowymi konsekwencjami.

    nie ma prawa do uzywania sygnalow swietlnych/dzwiekowych poza tym moga mu skoczyc, po
    Hamburgu smigaja auta w barwach NYPD i nie ma problemu

    https://www.youtube.com/watch?v=k3j5C_8q1Io

    to jest w ogole fajna SKP 90% klientow to oldtimery jak ktos chce obejrzec Mustanga
    Shelby czy innego rodzynka to trzeba tam podjechac