  • 1. Data: 2020-09-01 18:41:47
    Temat: Zamek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i moge sie przyjrzec zamkowi w praktyce.
    We wrocku miedzy pl Legionow a dw Swiebodzkim rozkopy wielkie, w tym
    blokada na lewym pasie.

    Swiadomi obywatele w wiekszosci ustawiaja sie na prawym pasie :-(
    Z przyzwyczajenia ?

    Na lewym tez troche jest - ciekawe - nieswiadomi, czy bardzo
    uswiadomieni ?

    Zamek ogolnie dziala, choc dzis wyczuwalem zdalnie jakby jakies
    napiecie ... ale moze mi sie wydawalo.
    Bo to tak jednak troche glupio wpuszac chama, jak sie samemu grzecznie
    czekalo :-)
    Ale tam akurat to chyba nawet 100m nie ma tej kolejki, to o kulture
    latwiej :-)

    No i trafil sie jakis spolegliwy kierowca miniciezaroweczki, co mnie
    gestem zachecal do wjechania przed niego jako drugiego przepuszczonego
    i jeszcze wpuscil autobus jako trzeci.
    Moze uznaje priorytet KM, a moze w MPK pracuje ...

    J.