  • 1. Data: 2014-08-11 14:09:20
    Temat: "Podsłuchiwanie" kluczy przez obudowe...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czytając takie newsy:

    http://goo.gl/c8pHoz

    zawsze się zastanawiam na ile jest to powtarzalne poza
    laboratoryjnymi warunkami, to po pierwsze. Po drugie zaskakuje mnie
    ta selektywność detekcji co robi cpu. Przecież cpu nie tylko wykonuje
    kod interesującej funkcjii kryptograficznej ale setki (jak nie
    tysiące) razy na sekundę jest wywłaszczany do innych funkcji systemu
    oper., obsługi przerwań itp. "Odgadywanie" co robi cpu na podstawie
    jego cech "elektrycznych" w warunkach wykonywania tysięcy innych
    funkcji w systemie wydaje się niewiarygodne....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-08-11 16:20:30
    Temat: Re: "Pods?uchiwanie" kluczy przez obudowe...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 14:09:20 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >jego cech "elektrycznych" w warunkach wykonywania tysięcy innych
    >funkcji w systemie wydaje się niewiarygodne....

    Przeczytalem te papiery

    To jest miedzy innymi tak samo prawdopodobne, ze wachajac czyjes
    "wiatry" puszczone odbytem na obiedzie u Cioci Kloci bedzie mozna
    ustalic PESEL tego osobnika

    A.L.

  • 3. Data: 2014-08-11 16:33:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 09:20:30 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Przeczytalem te papiery
    > To jest miedzy innymi tak samo prawdopodobne, ze wachajac czyjes
    > "wiatry" puszczone odbytem na obiedzie u Cioci Kloci bedzie mozna
    > ustalic PESEL tego osobnika

    Ale ustakenie co mu dolega to już jest bardziej prawdopodobne
    odpowiednio wyszkolony pies mogliby być niezłym diagnostykiem ;).
    A wracając do tematu, oni twierdzą, że uzyskali klucze tymi
    metodami więc co - ściemniają?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-08-11 17:24:37
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 16:33:57 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >odpowiednio wyszkolony pies mogliby być niezłym diagnostykiem ;).
    >A wracając do tematu, oni twierdzą, że uzyskali klucze tymi

    W warunkach "laboratoryjnei czystych". Komputer nie wykonuje innych
    programow

    A.L.

  • 5. Data: 2014-08-11 17:32:28
    Temat: Re: "Podsłuchiwanie" kluczy przez obudowe...
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to teraz już wiadomo, że po/eu tylko się dotknie i już naprawi...