  • 1. Data: 2014-08-11 09:35:55
    Temat: "Budżetowy" telewizor
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Zastanawiam się ostatnio nad zakupem dodatkowego telewizora, który
    mógłbym sobie powiesić na ścianie w sypialni. Z uwagi na ograniczoną
    ilość miejsca, skłaniam się w kierunku czegoś o przekątnej ekranu <=
    32". Telewizor nie musi posiadać właściwie żadnych bajerów w rodzaju
    SmartTV albo odtwarzanie zasobów sieciowych - byłoby to co prawda miłym
    dodatkiem, niemniej tak czy inaczej planuję podłączyć do niego
    Chromecasta i/lub jakąś prostą przystawkę na Androidzie. Ważne jest,
    żeby obsługiwał FullHD i udostępniał kilka wejść HDMI.

    Czy waszym zdaniem lepiej będzie kupić jakiś używany odbiornik, który w
    chwili wejścia na rynek był "wyższym" modelem? A może lepiej rozejrzeć
    się w supermarkecie za promocją na jakiś niższy, współczesny model? Z
    koniecznością poniesienia jakiego wydatku powinienem się liczyć, żeby
    nie przepłacić, ale również nie nabyć złomu? Oczywiście w grę wchodzą
    jedynie urządzenia od renomowanych producentów, a nie jakieś "wynalazki"
    o których nikt nigdy nie słyszał. ;)

    Powinienem szukać czegoś wyposażonego w jakieś konkretne technologie?

  • 2. Data: 2014-08-11 10:48:34
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-11 11:09, PiteR pisze:

    > np hjundaj w kerfurze 40" 999zł

    Nie spełnia warunków. Jak już pisałem, musi być <= 32". Na więcej po
    prostu brak miejsca na ścianie. ;)

  • 3. Data: 2014-08-11 11:09:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2014-08-11 15:37:25
    Temat: Re: "Bud?etowy" telewizor
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 09:35:55 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:

    >Zastanawiam się ostatnio nad zakupem dodatkowego telewizora, który
    >mógłbym sobie powiesić na ścianie w sypialni.

    A nei potzrebhujesz porad wzgledem zakupu papieru toaletowego?

    A.L.

  • 5. Data: 2014-08-11 15:45:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    A.L. pisze tak:

    > A nei potzrebhujesz porad wzgledem zakupu papieru toaletowego?

    Są kolumbowie i są małpy.

    kolumbowie ryzykują własne pieniądze a małpy tylko po nich małpują.
    Potrzebują takiego kogoś żeby w razie czego zwalić na niego winę za
    nieudany zakup. A potem no przecież namowiłeś mnie na ten
    samochód|telewizor|pralkę|lodówkę.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2014-08-11 16:02:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-11 09:35, Atlantis pisze:
    > Zastanawiam się ostatnio nad zakupem dodatkowego telewizora, który(...)

    Zaglądałeś np. tu?:

    http://www.hdtv.com.pl/forum/lcd-f21.html

    Tyle, że po trzech dniach czytania będziesz miał spuchniętą głowę i być
    może jeszcze większy mętlik ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2014-08-11 21:44:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > nie przepłacić, ale również nie nabyć złomu? Oczywiście w grę wchodzą
    > jedynie urządzenia od renomowanych producentów, a nie jakieś "wynalazki"
    Jak 32" i ma być dobrze, i ma być tylko hdmi z androida - to kup po
    prostu monitor taki. Będzie jakość matrycy bez porównania z TV, pobór
    prądu znacząco niższy, start - natychmiastowy, brak zbędnych rzeczy na
    płycie głównej, które mogą się zepsuć, kilka wejść hdmi też się znajdzie
    od biedy (albo hdmi + dvi z przejściówką na hdmi), wbudowane głośniki
    tu-i-tam to porażka zasadniczo więc niewielka różnica...
    No i abonamentu nie będzie trzeba ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2014-08-11 21:44:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl>

> [...]
    > o których nikt nigdy nie słyszał. ;)
    >
    > Powinienem szukać czegoś wyposażonego w jakieś konkretne technologie?

    Zwróć uwagę na odległość z jakiej będziesz oglądał. Może być większa niż
    tam, gdzie normalnie oglądasz i będziesz zniesmaczony. Generalnie nie
    oszczędzałbym.

  • 9. Data: 2014-08-11 21:47:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

> [...]
    > Potrzebują takiego kogoś żeby w razie czego zwalić na niego winę za
    > nieudany zakup. A potem no przecież namowiłeś mnie na ten

    Przecież sam wybiera z tego, co ktoś napisze. Ma szansę nie popełnić błędów,
    którzy popełnili inni jak umie słuchać.

  • 10. Data: 2014-08-11 22:02:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-11 09:35, Atlantis wrote:
    > Powinienem szukać czegoś wyposażonego w jakieś konkretne technologie?

    Powinieneś szukać takiego w którym firmware nie było pisane przez
    imbecyli. Niestety w wiekszości telewizorów takie ma. To się da tylko
    sprawdzić używając na codzień. Dlatego osobiście unikam np. telewizorow
    marki Sharp ze względu na absurdy firmware. Reszta pewno bedzie działać
    tak samo w każdym tanim, dlatego najpierw poprosiłbym sprzedawcę o
    pilota i sprawdził kilka rzeczy.

    Ponadto: http://tinyurl.com/lddfpro