  • 191. Data: 2012-08-15 20:56:17
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 13:50, Marek Dyjor pisze:

    > bo ci sami turyści dokładają sie do tego aby ta babcia inwalidka nie
    > zdechła z głodu.

    Ale to ona bardziej cierpi na tym.
    Turyści najwyżej dopłacą do zytku o ktorym biedni mogą tylko pomażyć

  • 192. Data: 2012-08-15 20:57:11
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 13:52, Marek Dyjor pisze:
    > Wszędzie prawdziwe bankructwo polega na zamknięciu biznesu i
    > kombinowaniu jak rozkręcić następny...
    >
    > przecież nie chcesz chyba ograniczać wolności gospodarowania i karać
    > ludzi za to ze im nie wyszło w biznesie?

    Bankructwo tych biur to tylko tak na papierze. To pojecie jest zdewaluowane

  • 193. Data: 2012-08-15 20:58:19
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 11:56, Marek Dyjor pisze:
    > próbują. Zauważ, że mają na tę przyszłość bardzo słaby wpływ.

    dobrze ze nie napisałeś, że żaden ;-)

  • 194. Data: 2012-08-15 21:01:14
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 15:44, Janko Muzykant pisze:

    > Najbardziej typową pułapką logiczną, w którą wszystkie wolnościowe
    > oszołomy wpadają, jest chęć całkowitego uwolnienia gospodarki bez
    > uwolnienia prawa.

    Zaczynasz juz uogólniać, pewnie po to żeby to lepiej zabrzmiało ;-)
    Uwolnić trzeba gospodarkę.
    Prawo musi być twarde ale też proste. Dzisiejsze prawo jest potwornie
    zagmatwane.
    Państwo powinno być małe aby to jest finansowane z podatków (armia,
    policja, sądy i amdministracja) było wydolne i dobrze opłacane.

  • 195. Data: 2012-08-15 21:23:12
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-15 20:52, quent pisze:

    > z podatków.
    > Podatki na cele wspolne czyli ww.

    Podatek dochodowy to około 1/4 dochodów budżetu. Jak go zniesiesz,
    braknie np. na straż pożarną. Rozumiem, że jak będzie Ci się paliła
    chałupa, poszukasz firmy gaszącej pożary.

  • 196. Data: 2012-08-15 21:34:04
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 21:23, trolling tone pisze:
    > Podatek dochodowy to około 1/4 dochodów budżetu. Jak go zniesiesz,
    > braknie np. na straż pożarną.

    Nic nie rozumiesz. A przecież piszę maksymalnie prosto - ktoś mi nawet
    zarzucił, że zbyt prosto ;-)
    Podatki są niezbędne ale jedynie na cele wspólne.
    Dziś cały ogrom kasy z podatków zwyczajnie idzie na rzeczy zbędne!
    Płacimy dziś podatki przy każdej okazji - w pracy z wypłatą, jak coś
    kupujemy, jak coś sprzedajemy, jak wykonujemy czynności cywilno-prawne,
    jak spadek, jak wygrana, jak..... wszędzie!!!
    A i tak cały ten aparatu administracyjny działa do dupy. Działa tak bo
    jest niedofinansowany, a to dlatego, że bo za duży gdyż zajmuje się całą
    masą zbędnych rzeczy i nie da się czymś takim sprawnie zarządzać, nie ma
    nad tym kontroli...
    A już najgorsze jest to, że to co najważniejsze działa już zupełnie
    niewydolnie - plicja, sądy.

  • 197. Data: 2012-08-15 21:39:05
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-15 21:34, quent pisze:

> [...]
    > nad tym kontroli...
    > A już najgorsze jest to, że to co najważniejsze działa już zupełnie

    Faktycznie chyba zbyt prosto piszesz. Twierdzisz, że po likwidacji
    podatku dochodowego administracja, sądy i policja zaczną działać
    sprawnie?

  • 198. Data: 2012-08-15 21:45:12
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-15 21:39, trolling tone pisze:
    > Faktycznie chyba zbyt prosto piszesz. Twierdzisz, że po likwidacji
    > podatku dochodowego administracja, sądy i policja zaczną działać
    > sprawnie?

    Podatki szły by na kilka celów a nie na tysiące.
    Podatek dochodowy oczywiście zniesiony.
    Są inne rodzaje podatków.
    Szczególy np. w programie gosp. UPR - jest w necie.

  • 199. Data: 2012-08-15 22:05:14
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-13 22:07, Marek Dyjor pisze:
    > Dajmy jakiś medal założycielowi Amber Gold, to jest
    > wzrocowy biznesmen na miare współczesnych czasów.

    Skąd czerpiesz informacje nt. sprawy z "AmberGold"?

  • 200. Data: 2012-08-15 22:08:37
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-13 15:10, trolling tone pisze:

    > Co ma do rzeczy kontekst?

    Kontekst to sprawa zasadnicza!
    Co innego gonić czarnych a co innego bronić niepodległości kraju.
    Ty rozumiem, najchętniej sprzedałbyś własny kraj bez mrugnięcia okiem bo
    jeszcze ktoś by nam interwencją zbrojną zagroził.
    No i zapewne popierasz podpisanie Traktatu Lizbońskiego przez ś.p. L.
    Kaczyńskiego.